וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסה בגיל העמידה מחפשת משקיע

3.3.2001 / 18:53

המסחר היום התאפיין במחזורי מסחר דלילים וירידות של כאחוז; המשקיעים מעדיפים להמתין עד לאחר הבחירות; משוב מחשבים זינקה ב-10 אחוז עקב חלוקת דיבידנד לבעלי מניותיה

המסחר בבורסה נסגר היום בירידות שערים.

מדד תל אביב 100 ירד ב-1.1 אחוז לרמה של 440 נקודות, המעו"ף רשם ירידה של 0.92 אחוז לרמה של 452 נקודות והתל-טק ירד ב-2.15 אחוז לרמה של 362 נקודות. מחזור המסחר היה נמוך היום והסתכם ב-177 מיליון שקל בלבד.

מחזורי המסחר הדלילים מצביעים על חוסר עניין של המשקיעים בבורסה והעדפתם להמתין לאחר הבחירות. כמו כן, הירידה החדה שרשם מדד הנאסד"ק בסוף השבוע, מעל לארבעה אחוז, הביאה גם היא לפתיחה שלילית בתחילת שבוע המסחר.

מניית בנק הפועלים ירדה בכחצי אחוז במחזור של 15.5 מיליון שקל, נייס ירדה ב-4.18 אחוז וטבע רשמה ירידה של 1.74 אחוז.

מניית קבוצת דלק ירדה ב-2.94 אחוז. קבוצת דלק דיווחה כי חברת בת שלה נמצאת במגעים להשרעה במניות פורמולה. לאחרונה פורסם כי יו"ר פורמולה, דני גולדשטיין, נמצא במגעים מתקדמים עם איש העסקים יצחק תשובה, בעל השליטה בדלק, להגדלת השקעתו בפורמולה. פורמולה רשמה ירידה של 0.63 אחוז.

משוב מחשבים דיווחה היום כי תחלק רווחיה ואחזקותיה במג'יק ובמקור פורמיקה לבעלי מניותיה כדיבידנד. בעקבות כך רשמה המניה היום עליה של כ-10 אחוז.

דיסקונט השקעות רשמה ירידה של 0.26 אחוז. היום פורסם כי קבוצת גאון תקשורת מתכוונת לרכוש את חלקה של דסק"ש בטלעד, זכיינית הערוץ השני.

בזק ירדה ב-2.92 אחוז במחזור הגבוה בשוק בסך 38 מיליון שקל. היום פורסם כי חברת אופק, שקיבלה בשבוע שעבר רשיון להתחרות בבזק , מתכוונת לספק שירותים, שאינם מסופקים כיום על ידי בזק, כמו האפשרות להפוך את מכשירי הטלפון בבית לרשת תקשורת פנימית, ללא צורך במרכזיה.

מניית בנק לאומי ירדה ב-0.22 אחוז. היום הציגו החשב הכללי ומנכ"ל נכסים מ.י ליו"ר ומנכ"ל בנק לאומי את תוכנית המדינה למכירת הבנק ותוכנית העבודה לחודשים הקרובים שמטרתה קידום תהליך מכירת השליטה בבנק, עד סוף שנת 2001.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully