וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצוצים בסובסידיות

3.3.2001 / 18:53

חברת מיקרוספט הודיעה כי תפסיק לסבסד את מחירי המחשבים האישיים של מנויי MSN חדשים; במקום תציע החברה חיבור חינם לאינטרנט למשך שנה; בעזרת המבצע החדש מקווה מיקרוספט לגייס חצי מיליון מנויים נוספים

חברת מיקרוסופט הודיעה ביום שישי כי תפסיק לסבסד את מחירי המחשבים האישיים למנויי MSN . אתר החדשות סינט מדווח כי החל מחודש מרץ תציע מיקרוסופט חיבור חינם לאינטרנט למשך שנה, לרוכשי מחשבים חדשים.

מבצע סבסוד המחשבים האישיים החל בחודש נובמבר 99'. מיקרוסופט הציעה הנחה של 400 דולר לרוכשי מחשבים אישיים, שחתמו על התחייבות למשך שלוש שנים להתחבר לאינטרנט באמצעות ספקית השירות MSN.

טרם הוחלט איזה מחשבים יכללו במסגרת ההצעה החדשה. מיקרוסופט פנתה אל היצרניות והספקים והציעה להם להחליט בעצמם על סוגי המחשבים. עד כה VUהודיעו רדיו שק ובסט ביי, כי יסכימו לשתף פעולה עם מיקרוסופט.

מבצע אספקת האינטרנט חינם אינו רעיון חדש ועלה לראשונה כבר בשנת 99'. אולם לבסוף הוחלט כאמור על ההנחה במחשבים.

מספר מנוייה של MSN עומד כיום על 4 מיליון, חצי מיליון מתוכם נוספו ברבעון האחרון של שנת 2000. מספר מנוייה של אמריקה אונליין עומד כיום על 27 מיליון. על אף ההאטה בשוק המחשבים האישיים, מצפה מיקרוסופט שהמבצע החדש יסייע לה לצרף עוד כחצי מיליון מנויים לשורותיה.

מחירו של שירות MSN הוא 21.95 דולר לחודש, כך ששווי המבצע הוא 263.40 דולר. הקטנת ההוצאות של החברה אינה אמורה להשפיעה באופן משמעותי על המאזן הכולל, זאת מכיוון שמיקרוספט תזדקק לתקציב נוסף על מנת לקדם את פרסמו של המבצע החדש.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully