וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי ואבי לוזון יועמדו לדין

3.3.2001 / 18:53

תובע ההתאחדות החליט להעמיד לדין את מאמן מכבי פ"ת ויושב הראש של העלבת השופט מאיר לוי בדרבי. דו"ח שופט חמור על ההתפרעויות בסכנין.

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד שלום אבן-עזרא, החליט היום (ראשון) להעמיד לדין את מאמן מכבי פ"ת, יוסי מזרחי, ואת היו"ר אבי לוזון בגין העלבת שופט.

אבן-עזרא קרא היום את הדו"ח של השופט, מאיר לוי, על משחק הדרבי אתמול (שבת) בו הפסידה מכבי פ"ת 2:1 להפועל פ"ת.
השופט לוי רשם בדו"ח: "לאחר שריקת סיום של המשחק התפרץ בזעם למרכז המגרש יוסי מזרחי, מאמן מכבי פ"ת, כשהוא משתולל ודוחף אותי בכתף. הוא אמר לי: בושה וחרפה, נתת להם את המשחק, גועל נפש. יוסי מזרחי ניסה שוב להתקרב אלי אך הוא נהדף ע"י השוטרים שהיו במקום".

לוי גם מציין את התנהגותו של לוזון כלפיו:
"באותו האירוע פרץ אל המגרש גם יו"ר מכבי פ"ת, אבי לוזון, שלא היה רשום בטופס ואמר לי בתנועות ידיים מזלזלות: תתבייש לך, בתחילת השבוע דרשתי מיו"ר האיגוד שלא לשלוח אותך למשחק הזה. חבל שהסכמתי שתשפוט היום, גועל נפש דפקת אותנו".

השופט גם מציין עוד בדו"ח: "כשהיינו בחדר ההלבשה הושלך לעברנו כוס מיץ ולא הצלחנו לזהות את הזורק. בסמוך לחדרי ההלבשה באותו רגע התגודדו אנשי מכבי פ"ת בלבד".

סכנין: אבנים גדולות על חדר השופט

שופט המשחק בין בני סכנין והפועל בית-שאן, יגאל רובין, ציין בדו"ח שלו את האירועים החריגים במהלך המשחק ויתכן שגם סכנין תועד לדין בגין האירועים.

על פי הדו"ח:
"בדקה ה- 87 למשחק הובקע שער לזכות הפועל בית-שאן. מיד לאחר השער נזרקו מיציע אוהדי בני סכנין אבנים גדולות, בקבוקים, וכיסאות לעבר המגרש ולכיוון עוזר השופט, מחאגג מחמוד. הפסקתי מיד את המשחק וביקשתי ממפקד הכח להרגיע את הקהל. חידשתי את המשחק לאחר שתי דקות לאחר שכוחות המשטרה ויו"ר סכנין עמדו בין עוזר השופט ובין הגדר וגם בזמן זה נזרקו לעבר המגרש אבנים. בסיום המשחק נזרקו אבנים גדולות גם לעבר חדר השופטים. יצאנו לאחר שעה ורבע ברכבים מוגנים ובכוחות מתוגברים. רכבו של נהג המונית ניזוקה בשריטות ומאבנים בזמן שחנתה בתוך המגרש".







0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully