וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעמם בבורסה, כמעט כמו בבחירות

3.3.2001 / 18:53

המדדים המובילים רושמים ירידות של כמעט שני אחוז במחזורי מסחר זעומים, בעקבות צניחת הנאסד"ק בסוף השבוע; המשקיעים מעדיפים להמתין עד לאחר תוצאות הבחירות

הבורסה ממשיכה לרשום ירידות שערים של קרוב ל-2 אחוז במחזורי מסחר זעומים.

מדד תל אביב 100 יורד ב-1.67 אחוז לרמה של 438 נקודות, המעו"ף רושם ירידה של 1.8 אחוז לרמה של 448 נקודות והתל-טק יורד ב-2.18 אחוז לרמה של 362 נקודות. מחזור המסחר זעום ומסתכם ב-80 מיליון שקל בלבד.

ירידות השערים נרשמות על רקע הירידות בסוף השבוע בוול סטריט, במסגרתן צנח מדד הנאסד"ק בלמעלה מ-4 אחוז. מחזורי המסחר הנמוכים מאפיינים בימים האחרונים את הבורסה, כאשר המשקיעים מעדיפים להמתין לתוצאות הבחירות.

מניית בנק הפועלים מרכזת את המחזור השני בגובהו בשוק, בסך 9 מיליון שקל, ויורדת ב-1.12 אחוז. נייס יורדת ב-2.83 אחוז במחזור של 7 מיליון שקל וטבע רושמת ירידה של 2.18 אחוז.

מניית קבוצת דלק רושמת ירידה של 2.83 אחוז. קבוצת דלק דיווחה כי חברת בת שלה נמצאת במגעים להשרעה במניות פורמולה. לאחרונה פורסם כי יו"ר פורמולה, דני גולדשטיין, נמצא במגעים מתקדמים עם איש העסקים יצחק תשובה, בעל השליטה בדלק, להגדלת השקעתו בפורמולה. פורמולה רושמת כעת ירידה של 0.63 אחוז.

דיסקונט השקעות רושמת ירידה של שני אחוז. היום פורסם כי קבוצת גאון תקשורת מתכוונת לרכוש את חלקה של דסק"ש בטלעד, זכיינית הערוץ השני.

בזק רושמת ירידה של 2.24 אחוז במחזור הגבוה בשוק בסך 20 מיליון שקל. היום פורסם כי חברת אופק, שקיבלה בשבוע שעבר רשיון להתחרות בבזק , מתכוונת לספק שירותים, שאינם מסופקים כיום על ידי בזק, כמו האפשרות להפוך את מכשירי הטלפון בבית לרשת תקשורת פנימית, ללא צורך במרכזיה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully