וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן רוצה לחזור לשגרה

3.3.2001 / 18:53

אלי גוטמן הגיע אתמול למשחק המילואים של בית"ר בנתניה. הוא לא דיבר על עזיבה, אלא ביקש מהשחקנים להירגע ולחזור לשגרה. כשהוא אומר שגרה, למה הוא מתכוון?

מאמן בית"ר ירושלים, אלי גוטמן, הגיע היום בצהריים לנתניה, למשחק ליגת המילואים של קבוצתו מול מכבי נתניה במסגרת ליגת המילואים (1:1).

המאמן הגיע למשחק ואמר לשחקנים: "אני רוצה לחזור לשיגרה". זאת, לאחר ההפסד המפתיע 1:0 אתמול לצפרירים חולון והפרסומים על אפשרות שגוטמן יסיים תפקידו בקבוצה.


למשחק הגיעו גם כמה אוהדי בית"ר ירושלים, שקיללו את המאמן. הנהלת מכבי נתניה הזמינה את המשטרה המקומית, שהגיעה למקום בניסיון להרגיע את האוהדים. בסיום המשחק יצא גוטמן מהמגרש יחד עם מאמן הכושר, דרור שמשון, ולא נרשמו אירועים מיוחדים פרט לקללות נוספות.

מחר תצא בית"ר ל- 24 שעות לבית-מלון בים-המלח כדי להירגע.
אלי גוטמן אמר ל-ONE: "למרות הפער שגדל מ- 5 נק' ל- 6 נק' ביננו ובין מכבי חיפה אנחנו נמשיך להיאבק על תואר האליפות".

המשחק במילואים הסתיים כאמור בתיקו 1:1 כשאת השער לנתניה כבש רן קרבצ'וב מהנוער ואת השער לירושלים כבש פליקס חלפון. בית"ר נמצאת כעת במקום ה- 11 עם 8 נק' בעוד נתניה במקום העשירי עם 10נק'.

בהרכב של נתניה שיחקו 5 שחקנים מהקבוצה הבוגרת: שאול סמגד'ה, עידן שום, עמוס סאסי,דרקו סודר וליאור גניש. יתר השחקנים היו מקבוצת הנוער של נתניה.

בהרכב של בית"ר גם שיחקו שחקנים מהבוגרים: פליקס חלפון, רענן דרעי, איתן מזרחי, אלעד יעקובי ובני חדד. יתר השחקנים היו מקבוצת הנוער של בית"ר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully