וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוננות בשוק הכוננים

3.3.2001 / 18:53

חברת י.ב.מ הודיעה על פיתוח כוננים חדשים שיעבדו במהירות הגבוהה ביותר בשוק; כוננים אלה ישמשו ארגונים ליישומים של סחר אלקטרוני; החברות האחרות שוקדות על תשובה מתאימה

חברת י.ב.מ (IBM) העולמית הודיעה על כונן קשיח חדש מסדרת UltraStar, המכוון לשוק השרתים המסחריים, ומיועד להתחרות עם כוננים דומים של חברת סיגייט (Seagate), הפועלים במהירות סיבוב של 15,000 סיבובים לדקה. י.ב.מ טוענת שהצליחה להשוות את מהירות הסיבוב של כונני סיגייט, ואף לעלות עליהם בתחום זמן איחזור המידע.

בהודעה שפירסמה החברה ביום חמישי, נאמר כי הכונן החדש נמצא במבחנים. הכונן שיוצע לציבור בעתיד, יוצע בשני נפחים של 18 ו- 36 גיגהבייט.

תעשיית המחשבים הגיבה באופן חיובי מאוד לידיעה. האנליסט דייב ריידר, מחברת IDC, אמר כי הגעת כונן שני במהירויות אלו מעניקה נופך אמין למהירות. "בהיעדר מקור שני לכוננים כאלו, קיים היסוס בשוק אם לקנות אותם", אמר ריידר.

סמנכ"ל יחידת האחסון של י.ב.מ, בילי הילי אמר שהחברה מצפה לביקושים גבוהים לכונן החדש, כיוון שהמהירות שלו תהיה נחוצה בכדי להפעיל אתרי אינטרנט גדולים ולנהל העברות כספים מקוונות.

חברת סיגייט לא מתכוונת לקפוא על המשרים. בעתיד בקרוב צפויה החברה להודיע על שיפורים במהירויות הכוננים שלה. גם חברות היטאצ'י ופוג'יטסו עומדות, ככל הנראה, לפני כניסה לשוק זה, כך שימי החסד של י.ב.מ הם ספורים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully