וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטרנטיב שיט

3.3.2001 / 18:53

דנה קסלר על תקליט הבכורה של להקת רימון, שמריח כמו ריח של זבל

לפי האינפורמציה המצויה בקומוניקט המצורף ל”Tuesday” (הליקון) – תקליט הבכורה של להקת Reamonn – הסולן שלהם, רימון גארווי, מעולם לא למד בבית ספר רימון, מה שדי מפתיע לאור העובדה שקשה לדמיין תקליט רוק יותר צפוי, בנאלי ונוסחתי (עם מינון מדויק של שירי רוק עלק-בועטים ושל בלדות) מתקליט הבכורה של להקתו.

אם שמעתם את השיר האפקטיבי “Supergirl” ברדיו, ואין שום ספק ששמעתם, אתם יודעים על מה אני מדברת. “Tuesday” הוא תקליט רוק אלטרנטיבי שנועד לגרום לבחורים עם מעיל עור שחור וזקן צרפתי להנהן חזק בראש על רחבת הריקודים של האזימוט או בפסטיבלי רוק סוג ז' במדינות נידחות של היבשת האירופית (הם בטח גדולים במזרח אירופה, יש להם כזה אפיל פולני). ושלא תחשבו שמדובר באמת בתקליט אלטרנטיבי, זה בסך הכל תקליט "אלטרנטיב" (שזה באנגלית עם מבטא ישראלי מודגש), ותאמינו לי שיש הבדל. כבר ציינתי ששיר מספר שלוש בדיסק נשמע כמו שיר של אנוק?

קחו בחשבון את העובדה המצערת שכל תקליט רוק בסיסי נחשב היום ל"אלטרנטיב", ואת העובדה שהמטאל שורד היום בעיקר בסקנדינביה, ותבינו למה להקה כמו רימון יכולה להיוולד רק בגרמניה. מזל שהם הביאו זמר אירי בשביל לא לעשות פאדיחות עם המבטא בשירים השקטים. אחרי הכל, לא כולם יכולים לצעוק חזק כמו ה-Guano apes. ומה שהכי עצוב בכל הסיפור זה שנראה שהם קטנים אפילו על מעריצים של היהודים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully