וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי בירוק יצא לשיחות באיאקס

3.3.2001 / 18:53

שחקן נבחרת הנוער, שחזר ארצה בשבוע שעבר, נסע להולנד בניסיון להסדיר שחרורו. לאומית: הפועל ר"ג והפועל כפ"ס רוצות את אלון אופיר


שי בירוק, שחקן נבחרת הנוער של ישראל שחזר ארצה בשבוע שעבר לאחר שנטש את פנימיית הכדורגל של איאקס, יצא להולנד לפגישה עם האחראים על ביה"ס לכדורגל.

על פי "ידיעות אחרונות" נסעו עם השחקן, יו"ר בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ' והמנכ"ל, ירון גולן. בכוונת השניים לשכנע את איאקס לשחרר את בירוק, שעשוי לעבור לטוטנהאם.

שתי קבוצות ליגה לאומית רוצות הקשר, אלון אופיר, ששוחרר מעירוני ראשל"צ. המדובר בהפועל ר"ג, שכבר החלה לנהל עימו מו"מ והפועל כפ"ס. בשורות כפ"ס החלו להיבחן החלוץ ההולנדי, דינו הרננדס, והחלוץ הארמני, קרפאט מיכליאן. החלוץ הניגרי, עימנואל אונגה, בן ה-17 עשוי לחתום בקבוצה.

יו"ר הפועל ב"ש, אלי זינו, סירב לשחרר את דני רוזבן מהקבוצה, למרות בקשתו.קשר אחי נצרת, איברהים דורו, עשוי להצטרף לב"ש החל מהעונה הבאה.

מאמן בית"ר ב"ש, ניר קלינגר, מעוניין בקשר-מגן, כמחליף לרימקוס ג'ינטרוס, שנפצע. אלכסיי רצ'ב, קשר אוקראיני שהגיע לקרית-אתא, אמור לחתום בקבוצה השבוע. הקבוצה גם רכשה את את כרטיסו של אלכסיי סוחרוב. השוער, מוטי אזולאי, שהחרים את המשחק מול הפועל כפ"ס לאחר שלא שוחרר לשחק בבני-סכנין, יועמד בפני ועדת משמעת פנימית.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully