וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן ממשיך, בינתיים

3.3.2001 / 18:53

כולם חשבו שהנה זה הולך להתפוצץ, אבל בבית"ר ירושלים מנסים להראות שהעסקים כרגיל, לפחות כלפי חוץ. הבעלים גד זאבי לא מתראיין אבל מעביר מסר: גוטמן ממשיך. אבוקסיס: רק השחקנים אשמים

בשבת זה נראה כמו הקש האחרון והנה אלי גוטמן מסיים את תפקידו בבית"ר ירושלים מוקדם מהצפוי. הבוקר זה נראה אחרת לגמרי, בינתיים. הפגישה בין המאמן אלי גוטמן והבוס גד זאבי, שהיתה אמורה להתקיים אמש, נדחתה ליום שני והאחרון מעביר מסרים שמרמזים: גוטמן ממשיך לאמן את בית"ר.
אם גם עכשיו זאבי לא מפטר את גוטמן, כנראה שהוא ימשיך עד סוף העונה. השאלה היא איך גוטמן יפעל לאחר הביקורת הקשה מצידו לגבי תפקוד השחקנים ("אני לא מכיר את הקבוצה"), ומה שיותר מעניין הוא איך יקבל אותו הקהל במשחקים הקרובים.

חדר ההלבשה של בית"ר היה מתוח מאוד אתמול, ויהיה מעניין מאוד לראות איך יתנהל מחר האימון של הקבוצה. יוסי אבוקסיס היה הראשון שהתבטא בכלי התקשורת, ואמר: "השחקנים הם הבעיה של בית"ר. אנחנו לא ממלאים אחר ההוראות של המאמן וככה זה נראה על המגרש". השחקנים הביעו תמיכה במאמן גוטמן ולא רוצים שהוא יעזוב.

אבל כל זה לא מפריע לספוקלציות להמשיך לזרום בערוצים השונים. עד לפני שבוע דיברו על שלמה שרף כמחליפו של גוטמן, אך כרגע זה נראה אפשרי רק בעונה הבאה. שרף עצמו אמר בראיון ל"ראשון": לדעתי לא יהיו שום התפתחויות, ואני מאמין שאלי גוטמן יישאר בתפקידו".
לגבי גוטמן עצמו, דובר על מעבר אפשרי למכבי ת"א אך כרגע זה נראה רחוק מאחר ולוני הרציקוביץ' מתכוון להחתים את ניר לוין לשנתיים נוספות ודובר גם על שפיגל כמאמן על. אפשרות נוספת עליה מדברים עכשיו, היא שגוטמן יחזור להפועל חיפה. הנשיא רובי שפירא לא מתלהב להמשיך את התקשורת עם גיא לוי והיחסים בינו לבין גוטמן נשארו טובים, כך שהדרך מירושלים לכרמל נראית קצרה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully