וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות הפלסטינית מכינה רשימות אסירים לצורך החלפת שבויים

3.3.2001 / 18:53

העיתון הלבנוני "אלמוסתקבל" מדווח גם הבוקר כי קרבה עסקת חילופי השבויים בין חיזבאללה לבין ישראל; "המו"מ נמצא בשלב קריטי וישראל להוטה לסיימו עד לבחירות", מצוטט בעיתון

מאת שי שריג

גם היום חושף היומון הלבנוני "אלמוסתקבל" פרטים בלעדיים על המגעים בעניין חילופי השבויים בין ישראל לחיזבאללה. מקורות פלסטינים מוסרים לעיתון "אלמוסתקבל" כי נמשכים המגעים בין ישראל לארגון החיזבאללה במאמץ להשלים את עסקת חילופי השבויים, במסגרתה ישוחררו החיילים הישראלים המוחזקים בידי החיזבאללה תמורת שחרור העצורים הלבנוניים, הערביים והאיראניים המוחזקים בישראל. לדברי המקורות, התוצאות תושגנה "בקרוב מאוד".

עוד נמסר כי "ועדת לבנון" בתנועת הפת"ח והמשרד לענייני אסירים ברשות הפלסטינית עוקבים אחר המגעים המתנהלים בנושא זה ומכינים רשימות של האסירים הפלסטינים. יצוין כי בעבר הודיע המשרד לענייני אסירים ברשות הפלסטינית, כי הוא העביר לארגון החיזבאללה רשימה שמית של כל האסירים הפלסטינים הכלואים בישראל.

אתמול דיווח העיתון הלבנוני כי עסקת חילופי השבויים והאסירים בין ישראל לחיזבאללה נמצאת ברגעים מכריעים, עם התקרב מועד הבחירות בישראל. כמו כן נאמר כי הארגון מפעיל לחץ עקיף על ראש הממשלה, אהוד ברק, רגע לפני הבחירות במטרה לסיים את עסקת חילופי השבויים. לעיתון נודע, כי המתווך הגרמני נמצא בביירות כדי להמשיך במאמצי התיווך הגרמנים. מקור בכיר בארגון החיזבאללה הוסיף: "נראה שהצד הישראלי להוט לחתום על הסכם לפני השישה בפברואר, מועד הבחירות בישראל".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully