וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באדיר ואוסטרובסקי ייעדרו מול בית"ר

3.3.2001 / 18:53

במכבי חיפה מאוכזבים מהנקודה ומהצהובים של השניים הנ"ל. באשדוד דווקא מאוד מרוצים מהנקודה ומהעליה מעל לקו האדום

במכבי חיפה מאוכזבים כמובן מהתיקו 0:0 בחוץ מול מ.ס. אשדוד, שמנע מהם להגדיל את הפער בצמרת ל-8 נק'. אך מי שהיה מאוכזב במיוחד הוא הקשר וואליד באדיר, שספג היום כרטיס צהוב תשיעי (בטענה להתחזות ברחבה), והוא לא יוכל לשחק במשחק החשוב בעוד שבועיים מול בית"ר. שחקן נוסף שלא יפגוש בירושלמים הוא הבלם אנדריי אוסטרובסקי, שספג צהוב חמישי.

באדיר אמר ל-ONE: "זה צהוב מצחיק, אני לא יודע על מה קיבלתי אותו. לא עשיתי כלום. כנראה שאיעדר מהמשחק מול בית"ר, אבל עכשיו אני מתמקד במשחק מול הפועל ת"א. אנחנו מאוד מאוכזבים מהתיקו. החזקנו יותר בכדור, אבל לא הצלחנו לנצח את המשחק. ידענו שיהיה משחק קשה. אין מה לעשות, זה הכדורגל. צריך עכשיו להסתכל קדימה".

אשדוד מבסוטים

באשדוד מרוצים מאוד מהנקודה שהשיגו מול מכבי חיפה, בזכותה טיפסה הקבוצה לראשונה העונה מעל לקו האדום. המאמן אלישע לוי אמר ל-ONE: "אני חושב שתוצאת התיקו שיקפה את המשחק. משחק ההגנה שלנו היה טוב כמו בכל המשחקים האחרונים שלנו. שיחקנו נגד קבוצה טובה ואנחנו בהחלט מרוצים מהנקודה".

הקפטן אלון חזן, שלא נכלל היום בסגל הקבוצה, צפוי לחזור ביום שלישי לאימונים באופן הדרגתי, ובקבוצה מקווים כי יהיה כשיר למשחק הבא מול בית"ר ירושלים.

באשדוד כעסו מאוד על הקשר כפיר אדרי, שהתבטא השבוע בחריפות בעקבות אי-תשלום הפרמיות לשחקנים. הקשר נקרא לבירור אצל היו"ר מנדל דוידוביץ', שאמר ל-ONE: "אם הוא אמר דברים נגד הקבוצה בתקשורת, אז אני מאוד כועס אליו. שוחחתי איתו והוא הכחיש, אז אני בוחר להאמין לו. לא יכול להיות ששחקן יקבל חוזה ותשלום עבור נקודות שלא מגיעות לו בכלל ועוד יבוא בטענות בתקשורת. עדיף שיתרכז בכדורגל כי בזה הוא יותר טוב".

צהוב חמישי לבנין

קשר מכבי ת"א, טל בנין, ספג כרטיס צהוב חמישי במשחק מול הפועל חיפה (0:0) ויחמיץ את משחק הליגה בעוד שבועיים מול הפועל פ"ת.

מאמן מכבי ת"א, ניר לוין, אמר ל-ONE: "אנחנו עוד בודקים את עניין הצהובים. לגבי המשחק, לא שיחקנו מספיק טוב ולא הגענו למספיק הזדמנויות. במעט מצבים שהגענו אליהם לא היינו מספיק תכליתיים כדי לנצל אותם ולנצח במשחק".

במכבי ת"א מצהירים כי אין כוונה בשלב זה לערוך שינויים בסגל. מני לוי, שקיים חשש לבעיה בתיפקוד ליבו, ממשיך להיעדר האימונים
מאחר שעדיין לא התקבל אישור רפואי שמאפשר לו להתאמן.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully