וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליסה מארי פרסלי: מייקל הפך למטורף

15.6.2003 / 12:35

אשתו לשעבר של הזמר: הוא ביקש להביא ילד עם אשה אחרת כשהיינו נשואים; ביחס להאשמה שהטריד מינית בן 13: "היו דברים שלא נראו טוב ורק אני לא ראיתי"; מודה: הנישואים היו מטופשים

ליסה מארי פרסלי, אישתו לשעבר של מייקל ג'קסון, אמרה כי בעוד הם היו נשואים ביקש ממנה הכוכב, להסכים לכך שיביא ילד עם אישה אחרת, דבי רוו. לדבריה, לאחר שסירבה להביא עמו ילד לעולם לאחר נישואיהם ב-1994, סיפר לה כי פגש במרפאה סייעת רפואית ש"נדלקה" עליו ואמרה שברצונה להיא לו ילד.

חבר של ליסה סיפר כי היא היתה בשוק בעקבות הצעתו של בעלה. "זה שיגע אותה", אמר המקורב לצהובון הנשיונל אנקוויירר. "הוא בכלל לא הבין מה לא בסדר עם ההצעה שלו. זה לא פלא שליסה עזבה אותו בסופו של דבר".

בנובמבר 1996 ליסה מארי התגרשה ממייקל ומייד לאחר מכן הוא נישא לדבי רוו. יחד הם הביאו שני ילדים, פרינס מייקל ג'וניור היום בן 6, ובת בשם פאריס, היום בת 5. ב-1999 מלך הפופ התגרש גם מאישתו השנייה, והשמועות אמרו כי הוא שילם לה 8 מיליון דולר עבור החזקה על שני ילדיהם המשותפים.

ליסה מארי אומרת היום כי בדיעבד נישואיה למייקל היו מטופשים. "הוא אומנם לא מושך מבחינה מינית אך יש בו משהו מרתק. נקלעתי למערכת היחסים הזו והייתי בטוחה שאני מאוהבת בו" אמרה. לדבריה היא חשבה שהוא כמו הקוסם מארץ עוץ. "הוא מסתורי, הוא מרתק וגדול מהחיים, אך בשלב כלשהו הוא הפך למטורף".

בעת נישואיהם ציינו הצהובונים בארה"ב כי ג'קסון עושה זאת כדי להטות את תשומת הלב מתלונתו של בילד בן 13 שטען כי הוא הטריד אותו מינית. אשמה זו מעולם לא הגיעה לבית משפט. "אני לא אקבע אם עשה או לא עשה את מה שהילד טען" אומרת ליסה. "אך ישנם דברים שלא נראים טוב. רוב האנשים ראו את זה באותה תקופה חוץ ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully