וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולם יודעים שאני שוער, ואפילו שוער טוב"

3.3.2001 / 18:53

בעל הבית החדש בהגנה של עירוני ראשל"צ כבר מרגיש בבית ולא חשוב באיזה תפקיד הוא משחק. מלמיליאן ורמי לוי יצאו מרוצים מהמשחק

שוער עירוני ראשל"צ, מירוסלאב פיליפקו, שנפגע לקראת סיום המשחק מול מכבי נתניה (0:1 לנתניה), נחתך מעל עינו ונזקק לתפרים. בראשל"צ מקווים שפיליפקו לא ייאלץ להיעדר זמן רב, ויהיה כשיר כבר למשחקי המחזור הבא.

בסיום המשחק אמר המנג'ר של נתניה, אורי מלמיליאן: "אני מרוצה מהמשחק והתוצאה. איך ששיחקנו היום במשך 90 דקות ולא ספגנו - זה מראה שהקבוצה צריכה להיות בחלק העליון של הטבלה. לגבי ההחמצות הרבות שלנו, השחקנים צריכים לדעת, כמו במקרה של המאר, לבוא מול שוער ולתת פאס לאחת הפינות.

"שחקן גדול צריך לדעת לתת את הגולים ולא לחפש כל מיני הגבהות ושערים חכמים. אבל כנראה שזה קל להגיד מבחוץ, וכולם יודעים שעל המגרש זה אחרת".

המאמן האורח, רמי לוי, אמר: "אני מרוצה מהקבוצה בשבועיים האחרונים. יש בקבוצה רצון ונחישות. יש לנו עדיין בעיות בהחזקה והנעת כדור. זה היה אחד המשחקים המוזרים ביותר שלנו. היו לנו כ"כ הרבה מצבים ליד השער ולא ניצלנו אף אחד. חלק גדול משלוש הנקודות האלה שייכות למנחם קורצקי".

ואילו הבלם אהוד כחילה, שערך את הבכורה שלו בראשל"צ והחליף את פיליפקו בסיום אמר: "אני מרוצה מהמשחק הראשון שלי בקבוצה. הביאו אותי לשלוט בהגנה ולהיות הבעל הבית מאחור ואני חושב שעשיתי את זה.

"לגבי העובדה ששיחקתי בשער בסיום, כולם יודעים שאני שוער, ואפילו שוער טוב. כמו בכל מקום, לקחתי על עצמי את האחריות ונכנסתי לשער בלי לחשוב פעמיים".

כחילה דיבר גם על הלחץ של התחתית: "בכל קבוצה יש לחץ. שחקן שלא יודע להתמודד עם לחץ לא יכול להיות שחקן. בבית"ר י-ם היה עלי לחץ של לקחת אליפויות, בראשל"צ יש לחץ של להישאר בליגה. אני מבטיח לכולם שאנחנו נישאר בליגה".

אשר אלון: "איציק זוהר כאן להרבה שנים"



הבעלים של מכבי נתניה, אשר אלון, התייחס לידיעות שפורסמו השבוע, לפיהן איציק זוהר ניהל מגעים עם חיים אבידן מבית"ר י-ם.

אלון: "לדעתי כל הידיעות הללו השפיעו על איציק במשחק, ועל היכולת שלו במגרש היום. אנחנו רוצים את איציק זוהר פה לעוד שנים ארוכות, ואחרי שיסיים לשחק נשמח מאוד לתת לו תפקידים ניהוליים ומקצועיים באגודה".

זוהר בתגובה: "אני שמח מאוד שבונים עלי בנתניה לשנים ארכות. המשחק היום לא היה מהטובים שלי, אבל מה שחשוב זה הניצחון ושלוש הנקודות".

ואילו השוער, מנחם קורצקי, שהיה אחיד המצטיינים במשחק אמר: "אני עושה את העבודה שלי. שאול סמדג'ה אמור לחזור מפציעה, ואני לא רוצה לתת לו סיבה לחזור להרכב".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully