וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ב"ש: איך אומרים ליגת העל בבאר-שבעית?

3.3.2001 / 18:53

המוליכה גברה 2:4 בבית על הכח ר"ג וברחה מאח"י נצרת שסיימה ב-0:0 עם הפועל ב"ש. כפ"ס - ק. אתא 1:2, הפועל י-ם - הרצליה 4:1

בית"ר ב"ש בורחת לליגה הלאומית. בית"ר, שנוצחה בשבוע שעבר 2:0 בחוץ מול מכבי הרצליה, חזרה לנצח - הפעם 2:4 בבית על הכח ר"ג, ועלתה ליתרון של ארבע נקודות לעומת מכבי אח"י נצרת שבמקום השני.

בית"ר ב"ש שיחקה מול הכח ר"ג לעיני 100 צופים בלבד.
דודו חפר שב להרכב הראשון, ואילו הכח פתחה עם הרכש החדש אביבי זוהר על הספסל, ושיתפה אותו רק באמצע המחצית הראשונה.

בדקה ה-11 ולדימיר אנדונוב בעט מכ-18 מטר, שוער הכח וידאס ז'וטאוטאס הדף ואנדונוב בעט את הריבאונד פנימה, 0:1 לבית"ר.
כעבור שבע דקות הוכשל אורן סגרון ברחבה ע"י ז'וטאוטאס, ואת הפנדל דייק פנימה אנדונוב, 0:2 לבית"ר.

הכח חזרה למשחק עם שער מצמק של יגאל זריהן בדקה ה-37, אבל במחצית השניה הוכיח אורן סגרון כי הוא שחקן המפתח של בית"ר ב"ש העונה עם הגבהה לראשו של תומר ועקנין שנגח לקרקע ומשם פנימה, 1:3 לבית"ר.

בדקה ה-60 שוב הורחק ג'ינטראס רימקוס מבית"ר לאחר שהכשיל שחקן יריב ברחבה. השופט ערן פרוסט שרק לפנדל, ואביבי זוהר בעט את הפנדל לידיו של אושרי לוי.

בית"ר ב"ש קיבלה דחיפה נוספת קדימה, ודודו חפר כבש את השער הרביעי בדקה ה-62. לא חלפה דקה, ושוב אירוע מן העבר השני של המגרש - דאריוס מאצ'ולביצ'וס מסר לתומר עיני, שצימק את התוצאה ל-2:4 לזכות בית"ר ב"ש, תוצאה שנותרה בעינה עד לסיום.

נצרת והפועל ב"ש נעצרו

השניה בטבלה, מכבי אחי נצרת אירחה את הפועל ב"ש כששתי הקבוצות ניסו להשיג את הניצחון החמישי ברציפות, אבל לבסוף נפרדו בתיקו 0:0. במגרש בעילוט היתה אווירה מצויינת בנוכחות כ-4000 צופים, מהם כ-100 אוהדי ב"ש. גם מאמן נבחרת ישראל ריצ'ארד נילסן ורעייתו הגיעו למגרש ולחצו את ידי השחקנים.

נצרת פתחה עם לואי עבדל קאדר בשער, למרות שסבל מפציעה במהלך השבוע. עבד טיטי, מלך שערי הליגה פתח בחוד וזלטין מיכאילוב הבולגרי שיחק כמגן ימני במקומו של יניב ביטון.

בהפועל ב"ש פתח סתיו אלימלך בסופו של דבר בהרכב אחרי שסבל ממתיחה בשריר רגלו במהלך השבוע. החלוץ אופיר חיים, שמאז הגיע לנגב רשם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונו, רצה לחגוג ניצחון אחרי שחגג השבוע את הולדת בנו בכורו.

נצרת פתחה את המשחק טוב יותר אבל ההזדמנות הראשונה היתה של ב"ש בדקה ה-15, כאשר אליניב ברדה מצא את תומר טדסה חופשי ברחבה, אבל טדסה בעט לגופו של השוער. בהמשך הגיעה הזדמנות טובה גם של נצרת: איברהים דורו העביר כדור רוחב לתוך הרחבה אבל רגל באר-שבעית היתה שם כדי להרחיק.

בהמשך פרץ אליניב ברדה מצוין באגף שמאל, העביר כדור רוחב לאופיר חיים ברחבה, אבל חיים בעט גם כן לגופו של עבד קאדר.
נצרת יצאה מיד למתפרצת שבסיומה בעט החלוץ ולדימיר דובגי לגופו של שוער ב"ש אסי רחמים, והתוצאה נותרה בעינה.

במחצית השניה נחלש המשחק, למרות שהתנהל בשליטה של האורחים, אבל בסופו של דבר נפרדו השתיים בתיקו ללא שערים.

הרצליה נוסקת, הפועל י-ם דועכת

מכבי הרצליה המשיכה להציג את היכולת הטובה שלה מן השבועות האחרונים, הפעם עם ניצחון ענק 1:4 בחוץ על הפועל י-ם. הרצליה, שדורגה מתחת לקו האדום עד לא מכבר, טיפסה למקום השישי בטבלה, מרחק של ארבע נקודות בלבד מהמקום המוליך לליגת העל.

איימנטס פודריס כבש שלושער (42, 49, 52) וליאור אסולין (57) כבש את הרביעי של האורחים. לקראת הסיום צימק מוטי מנחם את התוצאה, אבל זה לא שינה את העובדה שהפועל י-ם נותרה אחרונה בטבלה, מרחק שש נקודות מחוף מבטחים.

המהפך של כפ"ס

הפועל כפ"ס גברה בבית 1:2 על עירוני קרית-אתא, ונצמדה שוב לצמרת הגבוהה. האורחים עלו ליתרון ראשון משער בפנדל של שמעון דנן (26), אבל במחצית השניה הפכה כפ"ס את הקערה. גיורגי דראסיליה הישווה בדקה ה-61, ואוגנין אוגריצ'יץ', הבלם הזר של המקומיים, כבש את שער הניצחון שתי דקות לסיום.


שבת: בני-סכנין מארחת את בית-שאן

שני משחקים ייערכו ביום שבת:
בני סכנין, השלישית בטבלה, תארח את הפועל בית-שאן (14:30, ישפוט: יגאל רובין) ותנסה לחזור לתמונה אחרי שנחלה שלושה הפסדים רצופים. בשורות סכנין יערוך בכורה הקשר הקרואטי, גוראן מילנקו, לשעבר בהפועל חיפה.

בית-שאן מגיעה מן המקום השישי, ומהרכבה ייעדרו קובי דנינו המורחק ואלמוג חזן המוצהב. האורחים אישרו בבקרה את הזר קונסטנטין טפוצ'נקו. במפגשים הקודמים: 1:2 בחוץ לבית-שאן ו-0:1 בוץ לסכנין.

הפועל ר"ג תארח את מכבי קרית-גת (14:30, ישפוט: דוד אבוקסיס). ר"ג, המדורגת במקום הלפני אחרון, תחסר את אדיר שרעבי המוצהב, אבל לשורותיה הצטרף השבוע ג'יורגי בוריסוב מבני-סכנין.

קרית-גת, המדורגת במקום השביעי, תשחק ללא החלוץ זוראן גורישיץ' המורחק כבר מזה שלושה שבועות. במפגשים הקודמים: 2:2 ו-0:3 לקרית-גת.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully