וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: פינגווין שבילה יום בעיר חטף דיכאון ואושפז

3.3.2001 / 18:53

אתמול התגלה הפינגווין הקטן כשהוא משוטט מבולבל בלב מלבורן; הוא שוכן בתא מעצר למשך הלילה ובבוקר הועבר לגן החיות; קיבל טיפול נגד דיכאון אחרי שהתברר שהטיול היה יותר מדי בשבילו

פינגווין פעוט נאלץ לקבל טיפול נגד דיכאון לאחר שבילה יום עמוס בעיר הגדולה, כולל בילוי לילי בכלא. הפינגווין נמצא כשהוא משוטט המום ומבולבל ליד סניף של מקדונלד'ס במלבורן, ונמסר לגן החיות בעיר.

השוטרים שהוזעקו למקום על ידי אחד התושבים שיכנו את העולל בן ששת השבועות בתא מעצר למשך הלילה, ודאגו לו לקופסה לשינה ולקערת מים. בבוקר הגיעו נציגי הרשויות ולקחו אותו לגן החיות של מלבורן, שם נבדק על ידי וטרינר ואושפז במרפאה.

דוברת גן החיות, ג'ודית הנקה, סיפרה שהפינגווין היה במצוקה קשה אחרי ההרפתקה שעבר, והכיסוי התקשורתי הצמוד. "מתח יכול לגרום להם להיות מאוד חולים, ולהרוג אותם. הם לא רגילים לכאלה דברים, ונכנסים לדיכאון קשה", אמרה. "זה לא מתאים להעביר אותם מקום. בעלי חיים צריכים להישאר בסביבתם הטבעית. אנחנו מקווים שמצבו ישתנה לטובה", הוסיפה.

עדיין לא ברור איך הגיע הפינגווין לרחובות מלבורן. מומחים מעריכים שהוא נאסף בצורה בלתי חוקית באחד מהחופים או האיים הסמוכים לאוסטרליה ואחר כך ננטש.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully