וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוניתו של גולן מלול חובלה

3.3.2001 / 18:53

שוער מכבי פ"ת גילה הבוקר חבלות במכוניתו. אבי לוזון ל-ONE: זה אוהדי הפועל פ"ת לקראת הדרבי בשבת ב-18:00. הפועל: זנדברג עדיין בספק.

האווירה מתחילה להתחמם לקראת משחק הדרבי בשבת ב-18:00 בין הפועל פ"ת ומכבי פ"ת (שופט: מאיר לוי).
מכוניתו של שוער מכבי פ"ת, גולן מלול, חובלה הבוקר (שישי) וצמיגי המכונית נחתכו.

מלול התקשר הבוקר למנהל הקבוצה, איציק לוזון, והודיע לו שמכוניתו נחבלה קשות והוא יצטרך לאחר לאימון כי אשתו והילדים לקחו את הרכב האחר שברשותם לנצרת שם נמצאת אמא של רעייתו. הוא הגיע לאימון במונית ומיד אח"כ הודיע לראשי הקבוצה שהוא מתכוון להגיש תלונה במשטרת ראש העין, שם חובלה המכונית.

איציק לוזון ל-ONE:
"חבל שדברים כאלה קורים וברור מאוד שזה בגלל הדרבי מול הפועל פ"ת. מי שלא זוכר אני אזכיר לו שמעשה כזה נעשה גם בדרבי הקודם עם ריסוס כתובות על התריסים של משפחת מלול".

יו"ר הקבוצה, אבי לוזון:
"אוהדי הפועל פ"ת תמיד עושים פרובוקציות לפני דרבי. זאת לא אלימות זה מעבר לזה. אלו הם אנשים מתוסכלים וחולי נפש. אני לא אגיש תלונה במשטרה, אם גולן ירצה שיגיש כי מניסיון העבר המשטרה לא עושה דבר".

גילה מלול, אשתו של השוער: "אני לא ישנתי בבית אלא בנצרת. התקשרתי להעיר את בעלי בבוקר לאימון והוא היה ער שלא כהרגלו וסיפר שהוא לא מאמין למראה עיניו. שערי הגינה נפרצו והפורצים שחררו את הכלבים וחתכו את צמיגי המכונית. אני מזועזעת ומיד חוזרת הביתה בגלל המקרה. זאת לא הפעם הראשונה. אני ובעלי נחליט מה לעשות כשאני אגיע הביתה".

כל שחקני ההרכב של מכבי פתח-תקווה כשירים לדרבי וערכו אימון מלא.
אבי לוזון לא ישב מחר ביציע כבוד אלא עם אוהדי הקבוצה.

בהפועל פ"ת רוצים ניצחון ראשון

הפועל פ"ת, שהפסידה את שני משחקי הדרבי שלה העונה עד כה, רוצה ניצחון ראשון מול מכבי.

הקשר, מיכאל זנדברג, שמתח את שרירי המפשעה במשחק הנבחרת הצעירה,
התאמן היום (שישי) באופן מלא באימון המסכם אך התלונן על כאבים. לפיכך הוא יצטרך לערוך מחר בבוקר מבחן כשירות שרק לאחריו יחליט המאמן, אלי כהן, אם הוא יוכל להשתתף בדרבי של פ"ת.

יסמין מוז'ה התאמן אף הוא והמאמן יודיע לשחקן מחר בסמוך למשחק האם הוא נכלל בסגל המשחק.

העונה: שליטה מכבית בפ"ת

מכבי פ"ת מגיעה אל משחק הדרבי לאחר תיקו 0:0 ביתי ומאכזב מול מכבי נתניה בשבוע שעבר. שבוע לפני כן הובסו חניכיו של יוסי מזרחי 3:0 בבית ע"י הפועל חיפה ובמחזור שקדם לתבוסה הם ניצחו 1:4 את בני-יהודה. על פי נתונים אלו ניתן לומר שמכבי פ"ת לא נהנית מיציבות לאחרונה.
במחזור הקודם ירדה מכבי פ"ת למקום השביעי עם 32 נק' בשל ניצחונה של מכבי ת"א על בני-יהודה והפרש שערים עדיף של הצהובים.

הפועל פ"ת דווקא מגיעה מעודדת מאד לדרבי השלישי העונה של פ"ת. ביום שני השיגה הפועל ניצחון חוץ גדול 0:1 בטדי על בית"ר המסוכסכת. פ"ת נמצאת כעת במקום החמישי בטבלה עם 34 נק' ותרצה לנצח את אחותה לעיר כדי להתרחק ממנה כדי להתחיל להבטיח מקום בפלייאוף העליון.

על פי התוצאות בשני הסיבובים הראשונים נראה שמכבי שולטת בפ"ת. היא ניצחה את שני משחקי הדרבי העונה, 1:2 במפגש הראשון ו-2:3 במשחק השני. המפגש בין השתיים יהיה הדרבי ה-80 של פ"ת. בסך הכללי ניצחה מכבי רק 16 משחקים בעוד הפועל ניצחה 35 מפגשים. 28 משחקים הסתיימו בתוצאת תיקו.

מחירי הכרטיסים לדרבי:
30 ש"ח לילדים.
60 ש"ח למבוגרים.
נשים: כניסה חינם.














0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully