וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק מנצח אצל התורמים

3.3.2001 / 18:53

אם לא בסקרים אז לפחות בכספי התרומות מנצח ראש הממשלה את מועמד הליכוד; נכון לאמצע השבוע תרמו למסע הבחירות שלו כ-880 אלף שקלים, שרון הסתפק ב-475 אלף שקלים

הסקרים מנבאים רעות לראש הממשלה, אהוד ברק, בבחירות שיתקיימו ביום שלישי הקרוב, אולם לפחות בדבר אחד הוא ניצח - אצל התורמים.

לאחרונה שונה החוק והגדיל את סכום התרומה שמותר לאדם אחד לתת מ-1,700 שקל ל-10,000 שקל. מבקר המדינה, אליעזר גולדברג, חייב את המועמדים להעביר לו את רשימת האנשים שתרמו להם יותר מ-1500 שקלים. הוא אף אמר כי יפרסם את הרשימות. בשל פרשת העמותות בבחירות הקודמות נראה כי שני המועמדים מקפידים על דיווח מדוייק.

על פי המתפרסם ב"הארץ" היום עולה כי נכון ליום שלישי הצליח מטה ברק לגייס כ-880 אלף שקל, בעוד לשרון נתרמו 475 אלף שקלים בלבד. בין האנשים הבולטים שתרמו לברק סכומים של 1,500 שקלים ומעלה ניתן למנות את התעשיינים בני גאון, דב לאוטמן, יצחק דנקנר, אהרון דברת ונמרוד נוביק. ברק ואשתו נאווה תרמו גם הם, 10,000 שקלים. לשרון תרמו אלפרד אקירוב, אריה זייף, אליעזר פישמן, גליה אלבין, רובי ריבלין, זלמן שובל, יהושוע מצא ומיכאל איתן. איש העסקים דיוויד פדרמן תרם גם לשרון וגם לברק.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully