וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאות או אשליה?

3.3.2001 / 18:53

מתחילת העונה מדברים על הצעירים של נתניה, על ההצלחה של מלמיליאן ועל העתיד הורוד. הפסד בית היום לראשל"צ והתחתית תקועה להם בפנים. זה הזמן של זוהר ושות' להוכיח שהם על אמת

מכבי נתניה תארח היום את עירוני ראשל"צ למשחק, שיהיה סימן דרך עבורה (14:00, שופט: אריק חיימוביץ').

נתניה נישאת עדיין על הרושם של היכולת והתוצאות מפתיחת העונה, בעוד שהרמה וההישגים של הזמן האחרון מקרבים אותה לתחתית יותר מאשר לפליאוף העליון.

הניצחון האחרון של הקבוצה הושג לפני 5 שבועות, בבית מול צפרירים והמצב החדש בתחתית, בו אשדוד, בני יהודה וראשל"צ אוגרות נקודות בקצב מתגבר, יכול להחזיר אותה למאבקי התחתית של העונה שעברה.

עירוני ראשל"צ מרוחקת 3 נקודות בלבד מנתניה. ניצחון חוץ שלה היום ייתן לה מרחק ביטחון מאשדוד ובני יהודה ויהפוך את הפליאוף העליון לחלום רחוק עבור הנתנייתים.

בסיבוב הראשון: 0:3 לנתניה ובסיבוב הקודם 2:2 בראשל"צ, עם 2 שערי שוויון של הנתנייתים בדקות הסיום של המשחק.

טל חן (אדום) ולירון וילנר (צהובים) ייעדרו מהמשחק מסגל וגם עמוס נחייסי הפצוע, שלא התאמן אתמול בשל פציעה, כנראה לא יוכל לשחק. מי שצפוי להחליפו בעמדת המגן השמאלי הוא תומר שם טוב.

תקרית יוצאת דופן נרשמה אמש באימון הקבוצה, כאשר אורי מלמילאן האשים את עידן שום בשביתה איטלקית ושלח אותו לחדר ההלבשה. לא ברור אם שום יכלל בסגל הקבוצה למשחק.

השוער הראשון, שאול סמדג'ה, החלים מפציעה וחזר השבוע לאימונים, אבל מחליפו מנחם קורצקי, שעשה עבודה לא רעה בהיעדרו, ימשיך כנראה לקבל קרדיט בהרכב.


עירוני ראשל"צ מגיעה לנתניה מעודדת לאחר הניצחון הגדול על הפועל חיפה 0:3 ותקבל חיזוק משמעותי, לפחות לרוח הלחימה, בדמותו של הבלם אהוד כחילה.

כחילה אושר אתמול בבקרה התקציבית וצפוי לעלות בהרכב. הפנים החדשות הנוספות בקבוצה, הקמרוני פטריק אבנדה, לא יוכל לשחק מאחר והשחרור הבינלאומי שלו עדיין לא הגיע להתאחדות.

אלון אופיר, שנופה מהסגל, עדיין מתאמן עם הקבוצה, אבל איבד סיכוייו לשחק העונה במדים הכתומים של ראשל"צ.

אופיר כועס מאוד על הנהלת הקבוצה, על מועד הניפוי- שבוע לפני המועד האחרון להעברות ואמר אמש ל-ONE: "יש לי חוזה עד סוף העונה. אם ראשל"צ לא רוצים אותי, אז שישלמו לי ואני אלך לרקוד בקרנבל של ריו דה ז'ניירו".

מעניין מי ירקוד היום בנתניה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully