וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתכן שעמרי אפק יזדקק לניתוח

3.3.2001 / 18:53

בימים קרובים יוחלט אם קשר הפועל ת"א יצטרך ארתרוסקופיה. פישונט עבר MRI, קרע ברצועות לדהאן. הפועל חיפה: רק אימון קל למינטואן - בספק לשבת

שחקני הפועל ת"א נהנו היום מיום חופשי, לאחר שרבים מהם השתתפו אתמול במשחק האימון בין הנבחרת הבוגרת לצעירה. לרופא הקבוצה, ד"ר משה לוינקופף, היתה דווקא הרבה עבודה.

הבלם דודו דהאן עבר ניתוח ארתרוסקופיה במטרה לגלות בדיוק את מהות פציעתו, לאחר שתוצאות בדיקת ה-MRI שעבר לא היו חד משמעיות. התברר כי דהאן אכן סובל מקרע ברצועה הצולבת בברך, וייתכן שיעבור בעוד שבועיים ניתוח לשחזור הרצועות.

ד"ר לוינקופף אמר ל-ONE: "הניתוח היום אישר את מה שחשבנו. מדובר בקרע ברצועה הצולבת האחורית. ננסה לראות איך הוא מתמודד עם הבעיה בשבוע-שבועיים הקרובים, כי רוב האנשים שסובלים מבעיה כזו מצליחים להתגבר עליה. אם דודו לא יחזור לתפקוד מלא נשקול ניתוח לשחזור הרצועה".

הקשר עמרי אפק, שנטש את האימון אתמול בגלל כאבים בחלק החיצוני של הברך, עלול לעבור ניתוח ארתרוסקופיה והחלטה על כך תתקבל בקרוב. "אנחנו לא יודעים להעריך כרגע בדיוק את מקור הפגיעה", אמר לוינקופף, "ולכן ייתכן שינותח".

הקשר אישטוואן פישונט עבר היום בדיקת MRI נוספת כדי לקבוע את קצב חזרתו לאימונים מלאים, ורק מחר יתקבלו התוצאות. בקבוצה מקווים כי פישונט יוכל לשוב לפעילות מלאה כבר בימים הקרובים.

החלוץ פיני בלילי, שלא מתאמן באופן מלא במשך כל השבוע, צפוי להיות כשיר למשחק הקבוצה ביום שני מול בני-יהודה, לאחר שנבדק היום ע"י ד"ר לוינקופף. גורמים בקבוצה מעריכים את פציעתו כ"לא רצינית".

הבלם אסי דומב ייבדק מחר ואמור להיות כשיר ליום שני, כמו גם הקפטן שמעון גרשון.

ובעוד בקבוצה עסוקים בעיקר במסדרי חולים, קשטן וההנהלה מתכוננים כבר לעונה הבאה. מוטי אורנשטיין הצטרף השבוע למאמן, דרור קשטן, בנסיעה לאירופה, שמטרתה לבחון כמה מועמדים לחיזוק הקבוצה. השניים אמורים לשוב מחר בבוקר ארצה.


אלין מינטוטאן, קשרה הרומני של הפועל חיפה, חזר היום להתאמן אחרי מנוחה של כמה ימים. אלין, הסובל מפגיעה קשה למדי בברכו, הסתפק היום רק באימון ריצה קל, ולדברי גורם בקבוצה קיים סיכוי של 50 אחוז שהוא יוכל לשחק מול מכבי ת"א בשבת.

הבלם עמי אזולאי, שסובל גם הוא מפציעה, לא התאמן ואלון חלפון צפוי לחזור להרכב במקומו.

בעניינו של נג'ואן גרייב, ששמו הועלה כמועמד לחזור לחיפה, אין חדש. סוכנו, פיני זהבי, אמר ל-ONE: "כמו שזה נראה עכשיו, נג'ואן יישאר באנגליה עד סוף העונה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully