וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונה של ברק במדי נאצים הופיעה באתר אינטרנט ישראלי

3.3.2001 / 18:53

את התמונה העלה משתמש שכינה עצמו "ראש השב"כ"; הופיעה באתר הפופולרי רוטר.נט; הגולשים באתר מיהרו למחות בחריפות ולדרוש את הסרת התמונה; התמונה הוסרה כעבור יותר מחצי שעה

מאת הלית לוי

רגע לפני הבחירות חוזרת ההסתה, הפעם ברשת. תמונה של ראש הממשלה, אהוד ברק, לבוש מדי אס אס הופיעה היום באתר האינטרנט הישראלי הפופולרי, "רוטר.נט". התמונה הועלתה לאתר על ידי משתמש שבחר בכינוי "ראש השב"כ".

הגולשים באתר מיהרו להביע את מחאתם על התמונה ודרשו להסירה. בין ההודעות שהושארו בפורום בו עלתה התמונה כתבו גולשים: "תמחקו את התמונה של ראש השב"כ, יש גבול!!", "פרובוקטור", "פסיכופט", "זה פלילי". כעבור יותר מחצי שעה הסירו מנהלי הפורום את התמונה מהאתר.

בעקבות פניית וואלה! חדשות הגיב הערב מטה ברק על הדברים: "חמש שנים חלפו מאז רצח רבין ושוב מופיעות תמונות הסתה בזויות המציגות את ראש ממשלת ישראל במדי נאצים. מסתבר שדבריו של שרון בעיתון "הארץ" 'לולא הסתת השמאל גורל היהודים באירופה היה שונה' נופלים על אוזנים קשובות של קיצונים בישראל. היום ברור שכל מי שגורלה ודמותה של מדינת ישראל חשובה לו צריך להגיע לקלפי ולהצביע למען המשך הדרך השפויה".

הרב ישעיהו רוטר, דובר רוטר.נט, מסר בתגובה כי כעבור חצי שעה, ברגע שמנהל הפורום שם לב לתמונה היא הוסרה. יש לנו סטיגמה שלא בצדק של אתר ימני קיצוני עם דיעות קדומות. האתר שלנו נותן במה חופשית לכל מי שרוצה להביע דיעה בלבד שאין בה הסתה והיא ניתנת בצורה מכובדת".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully