וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין וסביליה לא ישחקו מול צפרירים

3.3.2001 / 18:53

שני הפצועים של בית"ר לא התאמנו ולא יהיו כשירים לשבת. שמוליק לבן יוחתם. דדש על עיקול המרצדס: אם זה לא יוסדר, אנקוט בהליכים משפטיים


בית"ר ירושלים תצא מחר (שישי) לבית-מלון הילטון בת"א לקראת המשחק ביום שבת מול צפרירים חולון (ראשל"צ).

באימון הצהריים שערכה היום בית"ר לא נטלו חלק השוער איציק קורנפיין והחלוץ ניר סביליה - שניהם פצועים ולא ישחקו בשבת הקרובה מול צפרירים חולון. את מקומו של קורנפיין ימשיך למלא אוהד כהן, ואילו בחוד צפוי לשחק יניב אברג'יל, כשגם לולדימיר פטרוביץ' יש סיכוי לא רע להשתלב במשחק. אגב, באימון היום נרשמה נוכחות דלילה למדי של אוהדים.

הדובר יוסי אולמרט, ששב היום מחופשה בת שלושה ימים, אישר לכתבתנו מארי-רוז שטרית כי ישנה כוונה בקבוצה להחתים את בלם נבחרת הנוער, שמוליק לבן בן ה-19, ששיחק בעבר באלסט הבלגית. ההערכה היא כי העניין ייסגר בימים הקרובים.

שבועיים אחרי שהוסר העיקול מהג'יפ של רונית אוחנה, רעייתו של
מאמן הקבוצה לשעבר, אלי אוחנה, נמשכים העיקולים על אנשי בית"ר
לשעבר. היו"ר לשעבר, משה דדש, קיבל לאחרונה הודעה כי מכונית המרצדס שלו מעוקלת בשל חובות העבר של בית"ר למס הכנסה ולעיריית ירושלים, אבל המכונית טרם נלקחה ממנו.

המכונית, מדגם 320 ומשנת ייצור 99?, מוערכת בכ-100 אלף דולר. דדש ממתין להחזר ההלוואה שנתן לבית"ר בסך 510 אלף שקל בעונה שעברה, ולתשלום 1.44 מיליון שקל שהובטחו לו בעבר.

דדש אמר בתגובה לכתבתנו אופירה אסייג: "אני מקווה שכל הסיפור הזה ייסגר בימים הקרובים ביני ובין הנהלת בית"ר י-ם. עד לשעות הצהריים אף אחד מהנהלת בית"ר לא פנה אלי ולא דיבר איתי בנושא, וגם אני לא יצרתי קשר. אם העניין לא יוסדר בקרוב, אנקוט בדרכים משפטיות. כרגע אני מעדיף להמתין ולראות כיצד יתפתחו העניינים".

מנכ"ל בית"ר י-ם, שמעון בטאט אמר ל-ONE: "נעשה כל מה שביכולתנו כדי לסייע ולמצוא פתרונות מתאימים לכל מי שיש לו בעיה איתנו

רובם המכריע של אוהדי בית"ר סבורים שיש לפטר את אלי גוטמן באופן מיידי מהקבוצה. ע"פ תוצאות סקר שנערך ע"י מכון "גאוקרטוגרפיה", ותוצאותיו מתפרסמות ב"מעריב", 43.3 מאוהדי הקבוצה לא רוצים שגוטמן ימשיך כלל, 30.7 אחוז
חושבים שיש לפטר אותו רק בסיום העונה, ו-22.9 אחוז גורסים כי יש לקיים איתו את החוזה עד תומו - משמע גם בשנתיים הבאות.

כמו כן מגלה הסקר כי 45.5 אחוז מהאוהדים היו רוצים לראות בקבוצה את דרור קשטן, שאימן בעבר בהצלחה רבה את בית"ר, כמחליפו של גוטמן.

64.8 אחוז ציינו שיש להחזיר את אלון מזרחי מיידית לקבוצה, ו-57 אחוז כבר איבדו את האמונה כי בית"ר תזכה העונה באליפות.

אגב, סקר בעניין בית"ר י-ם ואלי גוטמן מתפרסם גם באתר ONE.
הסקר עדיין מתנהל, אבל ע"פ התוצאות האחרונות (חמישי) סבורים 64 אחוז מהגולשים כי גוטמן לא יסיים את העונה בבית"ר.

בלי כל קשר לסקר הלא מחמיא לגוטמן, אמרה היום (חמישי) אמו, אסתר גוטמן, בראיון לגלי צה"ל, כי היא חוששת מאוד למה שקורה בימים אלו לבנה.

האם אמרה בין היתר: "לא חשבתי שהוא יגיע אי פעם לדרגה כזו של השפלה. כאמא, אני חוששת מהתגובות, מהאיומים ומהעובדה שבשנת 2001 הגענו לדרגה כזו של איומים בגלל כדורגל, שזה בסה"כ ספורט. קשה לי לראות את המראות, את הקללות, את השינאה. מכיוון שאני ניצולת שואה, כשאני רואה את הקהל ואת השינאה אני חוזרת למלחמת העולם".

אסתר גוטמן שלחה גם מסר לאוהדי בית"ר: "בשביל טנגו צריך שניים, אבל בבית"ר לא נותנים לו לעבוד, פשוט לא נותנים לו. כאמא של אלי אני רואה שזה לא אותו אלי שאני מכירה. הוא עצבני יותר ומתוח יותר. אבל אני מאמינה שהוא ידע להתגבר על זה כי יש לו אופי חזק".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully