וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על תאומות האינטרנט: אופרה ווינפרי ניסתה לתווך

3.3.2001 / 18:53

שני הזוגות נאבקים על האחזקה בתאומות שאימצו במקביל דרך סוכנות באינטרנט; האם מקליפורניה גרפה תשואות מן הקהל, כשאמרה: "מה שחשוב זה טובת הבנות, ולא אם האימוץ היה חוקי"


המאבק על תאומות האינטרנט מגיע לטלוויזיה. שני הזוגות, האמריקאי והבריטי, הנאבקים על אחזקת זוג תאומות שאימצו במקביל דרך האינטרנט, נפגשו השבוע לראשונה בתוכנית הטוק שואו של אופרה ווינפרי.

הזוג הוולשי, ג'ודית ואלאן קילשאו, שילמו לסוכנות אימוץ באינטרנט 8,000 ליש"ט עבור אימוץ התאומות, אולם גילו לאחר מכן כי זוג מקליפורניה, ריצ'ארד וויקי אלן, כבר אימצו אותן תמורת מחצית הסכום. במהלך התוכנית המיוחדת שצולמה בשיקאגו ונמשכה שעתיים, התברר בוודאות כי שני הזוגות אינם מתכוונים לוותר על תביעתם להחזיק בתאומות.

"יש לנו מסמכים המעידים שאמצנו אותן", אמרה גברת קילשאו הוולשית, לזוג האמריקאי, ודחקה בהם להוכיח כי הליך האימוץ שביצעו היה חוקי. גברת אלן האמריקאית,עוררה תשואות בקהל, כשהשיבה: "מה שחשוב זה טובת הבנות. חוקיות האימוץ הוא לא הנושא העיקרי".

בשלב זה נמצאות התאומות בהשגחת הרשויות בווילס, וממתינות עד שתתקבל החלטה בעניינן. גם אמן הביולוגית של התאומות, טרנדה ווקר, אמרה כי היא רוצה לקבל אותן בחזרה. אולם לאחרונה נודע כי היא נחקרת בארצות הברית בחשד כי רימתה את רשויות הרווחה ותבעה קיצבת ילדים, לאחר שמסרה את בנותיה לאימוץ. למרות המחלוקת ביניהם, מתכוונים שני הזוגות להגיש תביעה משותפת כנגד סוכנות האימוץ.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully