וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבנפורט עלתה, קוצר הודחה

3.3.2001 / 18:53

טוקיו: המדורגת 2 ניצחה בשתי מערכות את שוגנסי מארה"ב, המדורגת 4 נוצחה מול אסאגואה היפאנית. מילאנו: הראל לוי וגמביל היום בזוגות.

לינדזי דבנפורט, הטניסאית מספר 2 בעולם, העפילה לרבע-גמר הטורניר הפן-פאסיפי בטוקיו.

דבנפורט ניצחה את מייגן שוגנסי מארה"ב, שניצחה בסיבוב הקודם את אנה סמאשנובה, בשתי מערכות חלקות - 3:6 ו-2:6. בסיבוב הבא תפגוש דבנפורט את אבה מאיולי הקרואטית, שניצחה את המדורגת שביעית ליסה ריימונד מארה"ב בשלוש מערכות.

המדורגת רביעית בטורניר, אמנדה קוצר מדרא"פ, נוצחה במפתיע ע"י שינובו אסאגואה מיפאן בשלוש מערכות 6:4, 5:7, 7:6. בטורניר הקודם בו השתתפה קוצר, באליפות אוסטרליה הפתוחה בשבוע שעבר, נוצחה קוצר ברבע-הגמר.

גם המדורגת חמישית, סנדרין טסטוד מצרפת, נוצחה ויצאה ממעגל התחרות. טסטוד הפסידה בשתי מערכות 6:4, 6:4 ליפאנית אי סוגיאמה, שתפגוש ברבע-הגמר את המדורגת ראשונה מרטינה הינגיס.

גם המדורגת שלישית, אנה קורניקובה עלתה לרבע-הגמר, אחרי שניצחה בשלוש מערכות את סאורי אובאטה היפאנית.

מילאנו ברוגרה הודח

בטורניר מילאנו לגברים באולם, הודח סרג'י ברוגרה מספרד בסיבוב השני ע"י ז'אן מייקל גמביל האמריקאי. גמביל, המשתף פעולה עם הראל לוי בטורניר הזוגות, הדיח בשתי מערכות - 5:7, 3:6 את מי שבעצם הדיח את בן-זוגו בסיבוב הראשון של טורניר היחידים.

אחה"צ ישחקו לוי וגמביל בסיבוב השני של טורניר הזוגות מול הצמד מרקו גולנר הגרמני ואנדרי אולחובסקי הרוסי, שהפתיעו את המדורגים ראשונים מהחש בופאטי מהודו ודומיניק הרבאטי מסלובקיה.





0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully