וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשל"צ ממתינה לשיחרור של אבנדה

3.3.2001 / 18:53

יממה לפני המשחק בנתניה טרם התקבל השיחרור של הקשר הקמרוני החדש. אלון אופיר ממשיך להתאמן בקבוצה - לא מוכן לעבור לקבוצה מהליגה הלאומית

עירוני ראשל"צ ממתינה עדיין לשיחרורו הבינ"ל של הקשר הקמרוני החדש, פטריק אבנדה. טופס השיחרור, המתחייב על מנת לאשר את השחקן בהתאחדות, עדיין לא הגיע ובראשל"צ מקווים שיתקבל היום כדי שיוכל לשחק במשחק הליגה מחר מול מכבי נתניה.

יו"ר הקבוצה, ליאור שחר לא נשמע מודאג ואמר ל-ONE: "לא אלמן ישראל. אם לא יגיע השחרור של אבנדה עד היום בצהריים, אז ברור שהוא לא יוכל לשחק מחר, והוא ישחק החל מהשבוע הבא. אני בטוח שרמי לוי ימצא 11 שחקנים שיפתחו את המשחק".

בינתיים, ממשיך אלון אופיר להתאמן בראשל"צ, עד שיימצא קבוצה חלופית. אופיר בן ה-27, טוען כי לא קיבל עדיין אף הצעה רצינית, ומנגד אין הוא מוכן לרדת לליגה השניה.

אופיר כועס מאוד על ראשי הקבוצה והגיב בחריפות ל-ONE: "אני מאוכזב מהדרך הלא מכובדת שבחרו בראשל"צ לשחרר אותי. זו לא צורה לשחרר שחקן, שבוע לפני שמועד ההעברות מסתיים, מה עוד שידעו עוד לפני חודש שלא רוצים אותי. כרגע אני ממשיך להתאמן בקבוצה, כי יש לי חוזה עד סוף העונה. אם ראשל"צ לא רוצים אותי, אז שישלמו לי ואני אלך לרקוד בקרנבל של ריו דה ז'ינרו".

ליאור שחר הגיב: "נענו בחיוב לבקשתו של אלון אופיר להמשיך להתאמן אצלנו. עדיין לא קיבלתי הצעה רשמית מקבוצה מסויימת לגביו, ומי שרוצה אותו יתקבל ברכה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully