וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראה לי שסיימתי את העונה"

3.3.2001 / 18:53

שוער בני-יהודה, יניב והבה, נותח הלילה בקרסולו ואמור להשתחרר בתחילת השבוע הבא. מנכ"ל נתניה בלדב: לא נערים קשיים על שיחרור סמדג'ה

שוער בני-יהודה, יניב והבה, נותח הלילה בקרסולו. ניתוחו של והבה, שנפצע אתמול באימון הקבוצה, נדחה מספר פעמים במהלך היום, אבל לבסוף, בשעה 01:00 בלילה הוא נכנס לחדר הניתוח בבית החולים "אסף הרופא".

והבה אמור להשתחרר בתחילת השבוע הבא לביתו. הבוקר הוא אמר ל ONE: "קמתי הבוקר והנחתי תפילין, אבל הפעם הנחתי בשכיבה וביקשתי מבורא עולם שיעזור לי להחלים כמה שיותר מהר. נראה לי שסיימתי לשחק כדורגל העונה למרות שהבוקר שוחחתי עם ד"ר אבי ביין שניתח אותי והוא אמר לי שאני אשאר עם גבס ברגל במשך חודש וחצי, אח"כ אצטרך טיפולי פיזיוטרפיה, וכל היתר תלוי רק בי - מה שאומר שאני יכול לחזור לשחק אולי לקראת סוף העונה, למרות שמוקדם עדיין לדבר".

והבה חשב גם על אוהדי בני-יהודה ואמר: "אני מצטער שזה קרה, ומקווה שחוסר המזל שפוקד את בני-יהודה יסתיים ברגל השבורה הזאת".

בני-יהודה ממשיכה לחפש שוער מחליף, כאשר כפי שכבר פורסם ב-0NE , פנה המנג'ר, אלי אוחנה, לאורי מלמיליאן במטרה לקבל את שאול סמדג'ה.

מנכ"ל מכבי נתניה, קובי בלדב, אמר בתגובה: "היו גישושים אבל לא נעשתה פניה רשמית. מי שצריך להחליט זה רק אורי. ברמה העקרונית - אם יפנו, ושאול סמדג'ה ירצה ללכת, אורי מלמיליאן לא יחזיק אף שחקן בכח".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully