וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריטיות רוצות להתעורר לצד קלוני ולדעת מה קורה במיטה של בקהאם

3.3.2001 / 18:53

כך עולה מסקר חדש שמפרסם מגזין בריטי; במקום השני אחרי קלוני ובפער ניכר ניצב שון קונרי; כמעט שליש מאנגלים מעדיפים ספר טוב על סקס ורובם נוהגים להחליף מצעים פעם בשבוע

לצד מי הייתן הכי רוצות להתעורר בבוקר? מסקר חדש שמתפרסם במגזין בריטי עולה כי רוב הנשים במדינה היו מעוניינות לקום בבוקר כשבמיטתן שוכב לא אחר מהשחקן הנחשק, ג'ורג' קלוני. קלוני גבר על מתחריו בפער מרשים, כשלזכותו מספר כפול של קולות מזה שקיבל השחקן שון קונרי, שניצב במקום השני.

מנהיג המפלגה השמרנית בבריטניה, וויליאם האג, נמצא במקום האחרון בסקר, כשיותר מרבע מהנשים העידו כי ממש לא היו רוצות לפתוח את הבוקר עם פרצופו.

עוד נמצא כי חדר המיטות המסקרן ביותר בעיני הבריטים הוא חדרם של הזוג ויקטוריה ודיוויד בקהאם. רק במקום השני נמצאת מלכת הפופ והסקס מדונה ובעלה הטרי גאי ריצ'י. סוד נוסף מחדר המיטות הבריטי מגלה כי הם מעדיפים ספר טוב על סקס. כמעט שליש מהנשאלים אמרו שהם מעדיפים להירגע במיטה עם ספר מאשר לעסוק בפעילות גופנית מתחת לסדינים.

הדבר שהכי מטריד את הנשאלים כשהם הולכים לישון היא בעיית הנחירה - 40 אחוז הודו כי הם נוחרים בזמן השינה. לעומת זאת נושא היגיינה הבריטית נמצא בשיאו, כש-58 אחוז אמרו כי הם מחליפים מצעים פעם בשבוע. רק שני אחוז הודו כי הם מחליפים מצעים רק כשהם זוכרים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully