וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה במספר המחוברים לשירותי ווידאו דיגיטלי

3.3.2001 / 18:53

חברת טיבו ספקית שירות הווידאו הדיגטלי מדווחת גם היא על הפסדים, אם כי נמוכים מן הצפוי; מספר המנויים של השירות החדש יחסית עלה ברבעון האחרון בכחמישים אחוז

ספקית שירות הווידאו הדיגיטלי האמריקאית, "טיבו" (TiVo), מדווחת על הפסדים נמוכים מהצפוי ברבעון האחרון של 2000. אתר החדשות סינט מדווח, כי הסיבה לכך היא גידול במספר המנויים של הבחרה.

"טיבו" הינו שירות טלוויזיה, הפועל על ידי כונן קשיח שמבצע הקלטה רציפה של השידורים. כך יכול הצופה ליצור לעצמו לוח שידורים מיוחד, וכן להשהות קטעים מסויימים בשידורים חיים כאילו היו שידורים מוקלטים, או לחזור אחורה לקטע שהוחמץ וכדומה.

"טיבו" דיווחה ביום שלישי על הפסדי רבעון רביעי (4Q2000) של 89.2 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 1.4 מיליון. ההפסדים מסתכמים ב-2.19 דולר למנייה, לעומת תחזיות קודרות יותר של אנליסטים, 2.64 למנייה. ברבעון המקביל ב-99', החברה הפסידה 34.8 מיליון דולר, והכנסותיה הסתכמו ב-182 אלף דולר בלבד. החברה סירבה לחזות מתי תגיע לריווחיות.

על מנת לעבור למצב של איזון כלכלי, מתכוונת החברה להפחית בהוצאות השיווק בשנה הקרובה, ולחפש שותפויות עם רשתות טלוויזיה, מפרסמים וספקי תוכן. "המנויים מהווים חלק דומיננטי בהכנסות החברה", אמר המנכ"ל, מייקל רמזיי, "אולם ברצונו להגיע למצב, בו ישתוו ההכנסות ממנויים ומשותפויות".

מספר המנויים הרשומים לשירות הווידאו הדיגיטלי של טיבו עלה ברבעון האחרון מ-73 אלף ל-136 אלף.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully