וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר רוצים את קשטן

3.3.2001 / 18:53

ברוח הבחירות הקרבות מדברים שחקני ואוהדי סיר הלחץ של המדינה בסקרים. רוב השחקנים והאוהדים מעוניינים בחזרת האווירון, 64 אחוז מהאוהדים תומכים בעזיבת גוטמן

אם לא מספיקים הבלאגן התמידי והלחץ השוררים בבית"ר ירושלים של העונה הנוכחית, הרי שבהשראת הבחירות הקרבות, עכשיו מדברים שם בסקרים.

"ידיעות אחרונות" מפרסם היום משאל שחקנים, לפיו מתוך 23 שחקני בית"ר שנשאלו, 17 רוצים שאלון מזרחי יחזור לקבוצה. אמנם ההכרעה נמצאת בידיו של המאמן גוטמן, אך הוא לא יוכל להתעלם מרצונם של רוב גדול מהשחקנים בנושא. יתכן שתוצאות המשאל מבטאות חוסר ביטחון של השחקנים ביכולתם, זאת למרות שהאוירון לא נמצא במחזורים האחרונים בכושר הבקעה, או שמא מדובר בנקיטת עמדה לטובתו של מזרחי בעימות עם גוטמן.

סקר נוסף, שנערך במקומון "כל הזמן", נערך בין אוהדי בית"ר ירושלים בנושא המשך עבודתו של גוטמן בקבוצה. התוצאות לא מפתיעות: 43 אחוזים תומכים בפיטוריו המידיים של המאמן, בעוד 31 אחוזים תומכים בפרידה ממנו בסוף העונה. רק מיעוט של 23 אחוז מצדד בהישארותו של גוטמן עד תום חוזהו.

בשאלת המאמן המועדף על האוהדים, הרי שמעל 45 אחוזים מעוניינים בחזרתו של דרור קשטן לקבוצה, ואחריו מוזכרים אורי מלמיליאן (16.9 אחוז), אלי אוחנה (10.8 אחוז), יוסי מזרחי (9.5). רק 8.2 אחוז מעוניינים בשלמה שרף, שהדיבורים על בואו האפשרי גודשים את העיתונים.

57 אחוזים מהאוהדים סבורים כי קבוצתם לא תזכה העונה באליפות. 39.6 אחוז משוכנעים שקבוצתם כן תהיה אלופה.

בשאלת אלון מזרחי גם רוב האוהדים נתנו תשובה ברורה: 64.8 מעוניינים בחזרתו המיידית לקבוצה.

העיקולים על אנשי בית"ר י-ם לשעבר נמשכים. כשבועיים אחרי שעוקל הג'יפ של רונית אוחנה, עוקלה מכונית המרצדס של היו"ר לשעבר משה דדש, בשל חובות העבר של בית"ר למס הכנסה ועיריית י-ם.
המכונית היא מדגם 320 ומשנת ייצור 99' ומוערכת בכ-100 אלף דולר. דדש מחכה להחזר ההלוואה שנתן לבית"ר בסך 510 אלף שקל בעונה שעברה וכן לתשלום 1.44 מיליון שקל שהובטחו לו בעבר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully