וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נביל שעת': הפרסומים על התקדמות במו"מ - תעמולת בחירות של ברק

3.3.2001 / 18:53

אבו עלא: ההתקדמות היחידה שהושגה בשיחות טאבה היתה בעניין האדמות; גורמים פלסטינים: הפרסומים הם בסך הכל פרשנות ישראלית למסמך קלינטון

מאת שי שריג

ראש המועצה המחוקקת הפלסטינית, אבו עלא, מכחיש הבוקר בתוקף את הפרסום שהופיע אתמול על הסכמות שהושגו בין ישראל לפלסטינים סביב מרבית סוגיות המחלוקת במהלך השיחות המרתוניות שהתנהלו בטאבה.

בהצהרות לביטאון הרשות הפלסטינית, "אל-איאם", אמר אבו עלא כי כל הפרסומים על הסכמות בין ישראל לפלסטינים הם חסרי כל בסיס ואינם יותר מאשר הצגת עמדות ישראליות, שהועלו במסגרת המו"מ ונדחו על ידי הפלסטינים. "אין שום אמת בידיעות על התקרבות בסוגיית הפליטים או על הסכמה פלסטינית לשליטה משותפת באזור 'האגן הקדוש' בירושלים", אמר אבו עלא. גם בסוגיית הביטחון הוא מכחיש שהושגה התקדמות כלשהי. עם זאת הוא מציין כי ההתקדמות היחידה שחלה בשיחות טאבה היתה בנושא האדמה, שבו, לדבריו, חלה התקרבות בעמדה הישראלית לעמדת הפלסטינים.

גם שר התכנון הפלסטיני, נביל שעת', אומר הבוקר כי הדיבורים על גיבוש הסכם בין הרשות הפלסטינית לישראל סביב מרבית נקודות המחלוקת העיקריות נועד לשרת את ראש הממשלה, אהוד ברק, לצורכי בחירות ותו לא. שעת' מבהיר כי עדיין לא חלה שום התקדמות בסוגיית הפליטים. גורמים פלסטינים בכירים מוסיפים, כי כל הפרסומים אינם אלא פרשנות ישראלית למסמך הגישור של קלינטון.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully