וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק צפוי להחליט מחר האם יפגש עם ערפאת

3.3.2001 / 18:53

יוזמי הפסגה, מזכ"ל האו"ם ונשיאת האיחוד האירופי התורנית טרם שיגרו לישראל הזמנה מסודרת; השר בן עמי: אני לא בעד המשך המו"מ, אבל אם הפגישה תייצב את המצב הבטחוני, אז יש לקיימה


ראש הממשלה אהוד ברק יחליט מחר אם להיפגש עם יו"ר הרשות הפלסטינית, יאסר ערפאת, לפני הבחירות. את הפגישה יזמו מזכ"ל האו"ם, קופי ענאן ונשיאת האיחוד האירופי התורנית, שבדיה. ישראל מבקשת לדעת מי בדיוק ישתתף בפסגה ומה יהיה תוכנה בטרם היא משיבה ליוזמה האירופית.

גורמים בלשכת ראש הממשלה אמרו כי לא התקבלה כל הזמנה רשמית ומסודרת למפגש הפסגה שאמור להתקיים בתחילת השבוע הבא במצרים, בנוכחות נשיא מצרים, חוסני מובארק.

שר החוץ שלמה בן עמי אמר היום, כי בפגישתו עם ראש הממשלה הם דנו בין היתר באפשרות לקיים פגישה עם ערפאת. לדבריו, יש טעם לקיים פגישה שכזו רק אם היא תסייע לייצב את המצב הביטחוני בין ישראל והרשות. "אני לא בעד המשא המשא ומתן עם הפלסטינים וחושב כי יש לחכות לאחר הבחירות. אבל יש חובה לייצב את המצב ולהוריש מצב תקין ביטחונית ומדינית ככל שניתן, ומה שיסייע לזה הוא בסדר", אמר בן עמי.

חבר הקבינט הפלסטיני, יאסר עבד רבו העריך היום כי אם אכן יתקיים מפגש כזה, הוא לא יהיה לפני יום שני. עבד רבו קרא לערביי ישראל להצביע נגד שרון בבחירות הקרובות. אולם ערביי ישראל הבהירו לרשות הפלסטינית כי אין בכוונתם להתגייס למען אהוד ברק בבחירות וכי בכוונתם להטיל פתק לבן.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully