וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין ישב בחוץ גם מול צפרירים

3.3.2001 / 18:53

שוער בית"ר ישוב לאימונים ביום ראשון. סטויאנובסקי וסביליה כנראה ישחקו. החגיגה סביב מזרחי נמשכת, והיום פגישה משולשת: מזרחי, גוטמן ואבידן

אלי גוטמן חזר היום להעביר כרגיל את אימוני בית"ר ירושלים לאחר שאתמול נעדר מהאימון בגלל סיבות אישיות.

לדברי פרקליטו של אלון מזרחי, עו"ד בן-ציון באייער, הערב צפויה להתקיים פגישה משולשת בין מזרחי, אלי גוטמן וחיים אבידן, נציגו של הבעלים גד זאבי, בניסיון לאשר את ההדורים ולסלול את הדרך לחזרתו של האווירון לסגל הקבוצה. זאת העקבות הפגישות המרתוניות אתמול, ולאחר שזאבי לא אישר צירופו של חלוץ זר.

השוער איציק קורנפיין מרגיש טוב יותר, אבל צפוי לחזור לאימונים קלים רק ביום ראשון. גם היום לא התאמן השוער, שממשיך לקבל טיפולים פיזיותרפיים, ומחר הוא אמור לעבור בדיקה נוספת אצל אורתופד כדי לברר את מצבו. קורנפיין, הסובל עדיין מכאבים בגבו, עדיין בספק למשחק החוץ בשבת הקרובה מול צפרירים חולון וככל הנראה ימשיך אוהד כהן לעמוד בשער.

הבלם מילאן סטויאנוסקי, ששיחק אתמול 90 דקות בליגת המילואים, ערך היום אימון מלא, אבל לא ברור עדיין אם יוכל לשחק בשבת. החלוץ ניר סביליה, שסובל ממכה בקרסול, לא התאמן היום, אך עם זאת בקבוצה מעריכים שהוא יהיה כשיר למשחק מול צפרירים. מצבו של הקשר לירון בסיס השתפר והוא שב לאימונים מלאים.

המגן פליקס חלפון, שלא ישחק בשבת בגלל צהובים, קיבל יום חופשי וישוב מחר להתאמן. המגן קובי גנון ייעדר מהמשחק בשבוע הבא מול מ.ס. אשדוד בשל צבירת צהובים. להרכב הקבוצה בשבת הקרובה יחזרו הבלם ברנקו סאביץ' והקשר יוסי אבוקסיס סיימו לרצות עונש השעייה ואמורים לחזור להרכב בשבת.

בינתיים נמשך המו"מ בין הבלם סרגיי טרטיאק לבין הפועל ירושלים, שעדיין מחכה להחלטתה הסופית של בית"ר לגבי שחרורו. גם המו"מ הכספי בין טרטיאק להפועל עדיין לא סוכם. מנכ"ל בית"ר, שמעון בטאט, אמר ל-ONE: "העניין של טרטיאק עדיין נמצא בבדיקה. בינתיים אנחנו מאפשרים לו לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully