וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדולים עליהם

3.3.2001 / 18:53

הנבחרת הבוגרת ניצחה את הצעירה 2:4, מצמד של יוסי בניון, שער בכורה של מוטי קקון ושער של ואליד באדיר. מליחי וקטן הבקיעו לצעירה

נבחרת ישראל ניצחה היום את הנבחרת הצעירה 2:4, במשחק אימון שנערך באיצטדיון ר"ג. המשחק היה כחלק מההכנה למשחק מול אוסטריה בחודש מארס במוקדמות הגביע העולמי, וכחלק מההכנה של הנבחרת הצעירה למשחק מול צרפת בחודש פברואר במוקדמות אליפות אירופה.

יוסי בניון פתח את המשחק מצוין עבור הנבחרת הבוגרת. בניון כבש כבר בדקה התשיעית לאחר הגבהה של אדורם קייסי, ובדקה ה-17 העלה ל-0:2 ממסירה של עופר טלקר.

בהמשך צימק עידן מליחי את התוצאה (25) לאחר בישול של יניב קטן, שהוכשל גם לקראת סיום המחצית הראשונה ע"י גדי ברומר ודייק מן הנקודה הלבנה - 2:2 במחצית.

במחצית השניה ערכו שני המאמנים חילופים רבים. בדקה ה-47 קבע וואליד באדיר 2:3 לנבחרת הבוגרת, ובדקה ה-70 כבש מוטי קקון את שער הבכורה שלו בנבחרת לאחר בישול של דדי בן-דיין - 2:4 לבוגרת. לקראת הסיום נגחו נמני וקקון כדורים למשקוף, מה שלא שינה את התוצאה הסופית.

הנבחרת הבוגרת עלתה בהרכב:
ניר דווידוביץ', עופר טלקר, גדי ברומר, שמעון גרשון, אמיר שלח, אדורם קייסי, יוסי אבוקסיס, טל בנין, אבי נמני, יוסי בניון, אלון מזרחי.
כן שותפו: שביט אלימלך, אורן זיתוני, אריק בנאדו, דדי בן-דיין, אייל בן-עמי, וואליד באדיר ומוטי קקון.

הנבחרת הצעירה פתחה בהרכב:
קובי שאלו, קלימי סבן, אבי יחיאל, תומר בן-יוסף, טל חן, כפיר פרטיאלי, עידן מליחי, ישראל זוויטי, גיא צרפתי, יניב קטן.
כן שותפו: שי דאהן, ניר רחמין, ציקי קוטלר, אייל שן, רועי סבג, ארז מסיקה, יוסי רוזן, משה אוחיון, אסי בלדוט, כפיר אודי ואליניב ברדה.

ב-14 בפברואר תקיים הנבחרת הבוגרת משחק ידידות מול מולדובה
באיצטדיון בהרצליה, בעוד שהנבחרת הצעירה תקיים יום קודם לכן
משחק אימון מול הפועל כפ"ס מהליגה הלאומית.

נילסן: "אייל חייב לשחק"

בסיום המשחק שב והתריע מאמן הנבחרת ריצ'ארד נילסן בפני החלוץ אלון מזרחי למצוא קבוצה בהקדם. נילסן: "אם אלון מזרחי לא ישחק במועדון באופן מסודר הוא לא יהיה בסגל למולדובה. בינתיים, ההופעות בנבחרת היו הזדמנות טובה בשבילו להראות מה הוא יודע לעשות".

המאמן הדני התייחס גם לדברים שאמר אייל ברקוביץ' בסקוטלנד, לפיהם הוא מוכן לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת באנגליה, בעיקר בשביל לשחק בנבחרת: "אלה חדשות טובות בשבילי, כי אייל חייב לשחק".
על שער הבכורה של קקון אמר: "הוא חלוץ מצוין שעובד קשה, ובכל מקרה יש לו כבר זיכרון נחמד ממשחק בנבחרת. אם הוא ימשיך להבקיע בכל משחק הוא יוזמן שוב".

נילסן ציין לטובה גם שני שחקנים מהנבחרת הצעירה: רועי סבג מהפועל פ"ת וגיא צרפתי ממכבי ת"א. כמו כן אמר שהוא שמח לראות את כפיר אודי שוב משחק, וחזר והדגיש את הפוטנציאל הגדול של יניב קטן.

בסוף פברואר ייצא נילסן לקרואטיה על מנת לעקוב אחר נבחרת אוסטריה, עימה תתמודד ישראל. האוסטרים ישחקו ב- 28 בפברואר במשחק ידידות מול קרואטיה. ב-24 במרץ, ארבעה ימים לפני המשחק של ישראל באוסטריה, יצפה נילסן במשחק בזאגרב בין בוסניה לאוסטריה, ולמחרת יסע לוינה שם יפגוש את הנבחרת.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully