וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס בכף היד

3.3.2001 / 18:53

הגולשים בסינגפור צפויים למאסר של שלושה חודשים או לקנס בגין הורדת חומרים פורנוגרפיים למחשביהם; מה דינו של אחסון "חומר תועבה" בפאלם? מסתבר, שבתחום זה העסקים דווקא פורחים במדינה

פורנוגרפיה וסקס נראים לנו כדבר שבשגרה ברשת האינטרנט. לא חסרים אתרים בנושא ובהחלט לא חסרים גולשים נלהבים השמחים לבקר וליהנות. אך מסתבר שפורנוגרפיה בסינגפור היא בהחלט סיפור. אף כי משתמשי האינטרנט בסינגפור אינם יכולים להיות מואשמים בצפיית פורנו, הם כן צפויים לתקופה של שלושה חודשים בכלא או קנס בגלל הורדה ואחסון של "חומר תועבה" פורנוגרפי על מחשביהם.

אין ספק כי החוק המוזר מהווה בעיה לא קלה, אך האם נכון הדבר גם לגבי אחסון חומר פורנוגרפי במכשירי הפאלם? מסתבר, כי לפחות בתחום זה העסקים עדיין פורחים. למעשה, נראה כי גולשי סינגפור נמצאים במקום השני ברישום לאתר מיוחד המספק תכנים מסוג זה למכשירי כף יד, מיד לאחר גולשי ארצות-הברית.

טוני אוניל, מייסד האתר "סיפורי פאלם" (PalmStories), מספר לסוכנות רויטרס כי הבין זה מכבר: "אם אנשים עוברים לפלטפורמה זו של מכשירי כף יד, הרי שחייבת להיות דרך לעשות מזה כסף". האתר שייסד אוניל מספק סיפורים מגרים, ותמונות פורנוגרפיות.

מנתוניו של אוניל עולה, כי אנשים המרבים לנסוע אוהבים לעשות שימוש בשירותי האתר, המאפשר להם הורדת החומרים הפורנוגרפיים. כמו כן, נראה כי האוכלוסייה בה מדובר מורכבת ברובה המכריע מגברים בני 18 עד 35. לטענת אוניל, מאז השקת האתר לפני כשנה וחצי נרשמו כ-8,000 לקוחות לשירות הניתן בחינם, עם זאת מעטים מאוד שילמו את דמי הרישום המלאים. ככל הנראה, המסך הלא בהכרח צבעוני, והרזולוציה הנמוכה מקלקלים את ההנאה

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully