וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטנט ישן השירות חדש

3.3.2001 / 18:53

חברה אמריקאית מציעה הדפסה של הדואר האלקטרוני ושליחתו לתיבת הדואר הרגילה; השירות שהושק בחודש נובמבר 2000 זוכה להצלחה רבה; מחירו של אי.מייל מודפס נקבע על דולר אחד

מהפכת המידע שעוררה ציפיות גדולות להפחתת כמויות העצים הנכרתים לשם ייצור נייר, גרמה למגמה הפוכה. העברת מידע התבצעה עד השנים האחרונות רק על גבי דפים. האי.מייל שהפך בשנים האחרונות לכלי יעיל, מאפשר הפחתה ניכרת של כמויות הנייר. אולם אנשים, כך מסתבר מעדיפים לקבל את המידע שלהם בצורה מוחשית, יותר מאשר בצורה וירטואלית. חברה אמריקאית מפורטלנד השכילה לנצל את הצורך בנייר ומציעה שירות חדש: הדפסת המייל ושליחתו לתיבת הדואר הרגילה של הנמען. מחירו של כל מכתב – דולר אחד.

בנוסף לשירות בתשלום, מציעה חברת "זייר מייל" למעוניינים במייל מנייר, לקבל את השירות חינם תמורת פרסומות נוספות שממלאות את המעטפה. החברה שהמציאה את הרעיון מסרה, כי המערכת אידאלית להתכתבות עם אנשים שלא מחזיקים בתיבת דואר אלקטרונית ובמקרים שהכותב מעוניין לפנות בצורה יותר אישית למכותביו.

בחברה מונים יתרונות נוספים לשירות הייחודי שלהם. כך למשל מאמינים שאדם שרגיל לקבל כמות גדולה מאוד של מיילים ביום עלול לאבד חלק מהם או למחוק מיילים חשובים בטעות. קבלת הדואר על גבי נייר תבטיח יתר תשומת לב.

השירות החדש שהושק בחודש נובמבר 2000 מכוון בשלב זה רק לעסקים. מנהלי החברה מספרים, כי רבים מהם בחרו להשתמש בשירות, שיתרונו הגדול טמון במהירות שלו. מספר הלקוחות מגיע כיום לכ-150 בתי עסק. בעתיד מתכוונת החברה לפנות לכלל הציבור בהצעה ייחודית.

גם במקרה הזה האימרה הידועה "הראש היהודי ממציא לנו פטנטים" מתאימה. שירות דומה הושק בארץ לפני כשנה על ידי רשות הדואר וחברת אינטרנט זהב. בניגוד לשירות האמריקאי שפונה לעסקים, פונה השירות הישראלי לכל אחד ואף מציע שליחת שלושה מיילים ראשונים חינם.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully