וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליכוד תוקפים את ברק: "מחזיר את הפליטים לישראל"

3.3.2001 / 18:53

מטה שרון פתח במבצע "חמשת הימים" האחרונים; עושים הכל כדי לעודד את הציבור לצאת ולהצביע; בעבודה מיואשים: "רק נס גדול ישנה את התמונה"; מאשימים אחד את השני בפעילות למען עצמם


מערכת הבחירות מגיעה ליישורת האחרונה ובמטה שרון פתחו אתמול את מבצע "חמשת הימים" האחרונים תחת הסיסמה "ישראל בוחרת שרון". מסע התעמולה יציג עתה את ברק כמי שמחזיר את הפליטים לישראל. בליכוד גייסו כאלף שלטים בכל רחבי הארץ שבהם תיתלה הסיסמה "ברק מחזיר את הפליטים לישראל".

במטה שרון מאמינים כי בשלב זה יש לעשות את כל המאמצים כדי לעודד את הציבור לצאת לקלפיות להצביע ולהבטיח את ניצחונו של שרון. אתמול נפגשו כל המפלגות שתומכות בשרון לכנס פעילים במצודת זאב. מאות פעילים הגיעו לכינוס.

גם במפלגת העבודה עדיין לא הרימו ידיים, לפחות לא באופן רשמי, אולם כבר נשמעות האשמות הדדיות של בכירים במפלגה. הם מאשימים אחד את השני כי עשו למען עצמם ולא למען בחירתו של ברק. לפי ההאשמות, הבכירים משוטטים בארץ בכנסים למען ברק, אך מנצלים את ההופעות לטובתם כמעין קמפיין אישי.

"מעריב" מפרסם כי בין השמות של הבכירים עלה גם שמו של השר שלמה בן עמי, שנטען כי במהלך הופעותיו למען בחירת ברק הוא מוסיף כי אם ראש הממשלה לא יבחר לכהונה נוספת הוא יהיה האלטרנטיבה הטובה ביותר. בלשכתו של בן עמי הכחישו את הידיעות ואמרו כי הוא עוסק בנושאים מדיניים ובבחירתו המחודשת של ברק.

שישה ימים לפני הבחירות כשהמצב בסקרים אינו משתנה וברק נותר הרחק מאחור, אומרים גורמים בעבודה ל"מעריב" כי "רק נס גדול מאוד מאוד ישנה את התמונה המאוד חמורה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully