וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש: שחקן רציני במחיר מציאה

3.3.2001 / 18:53

במ.ס. אשדוד מחפשים חיזוק לחלק הקדמי. כל האופציות שנבחנו עד כה (רפואה, שיטרית, אופיר), נפסלו מסיבות כלכליות

במ.ס. אשדוד מתכוונים להתחזק עד תום מועד העברות בבבלם ובחלוץ, אך יעשו זאת רק אם ימצאו שחקנים בעלי שיעור קומה.

עם הידיעה על שחרורו של הקשר אלון אופיר מעירוני ראשל"צ תיבחן גם אפשרות צירופו לקבוצה. המאמן אלישע לוי אמר ל-ONE, כי אופיר לא נמצא בתכניות שלו בשלב זה, אך לא פסל כלום:

"אלון אופיר הוא שחקן טוב מאוד, אבל הוא לא עלה על הפרק בשלב
זה, כי אם נתחזק אז אני מעדיף שזה יהיה בעמדות אחרות. נחכה ונראה. הכל יכול להיות ברגע האחרון".

עם זאת, גורם בהנהלת אשדוד אמר ל-ONE, כי כבר נעשה גישוש אצל אופיר ונראה כי המכשול היחיד, שיעמוד בין הצדדים הוא דרישותיו הכספיות הגבוהות של השחקן. בקבוצה מגלים עניין גם בחלוצה של בני יהודה, עופר שטרית, אבל נראה כי אופציה זו ריאלית עוד פחות בשל עלותו הגבוהה.

אשדוד, אגב, בדקה לפני כחודש את האפשרות להשאיל את חלוץ מכבי ת"א, קובי רפואה. העניין ירד מהפרק לארח שמכבי ת"א הבהירה כי החלוץ עומד למכירה בלבד.

חזן בספק לשבת

באשדוד מודאגים מאוד מפציעתו של הקפטן אלון חזן, שסובל מפציעה בשריר הירך האחורי, בעטיה לא שיחק במחזור האחרון מול הפועל ת"א.

חזן קיבל הוראה לנוח עד יום חמישי ומטופל תרופתית ובאמצעות זריקות. אתמול נבדק חזן ע"י רופא הנבחרת, ד"ר מארק רוסנובסקי, וקיבל זריקה.

חזן אמר ל-ONE: "רק ביום חמישי אתאמן קל ואראה איך ארגיש. אני מאוד מקווה להעמיד את עצמי לרשות הקבוצה, אבל גם לי יש סף מסוים של כאב שאני לא יכול להתגבר עליו.

"כתוצאה מזה ששיחקתי הרבה זמן עם פציעה נגרמה לי פציעה נוספת יותר חמורה ואין טעם שאעלה לשחק אם לא אוכל להיות במלוא היכולת שלי. במקרה כזה יהיה עדיף שישחק שחקן שכן יוכל לתת את הכל".

המאמן אלישע לוי: "אנחנו מאוד מודאגים מהפציעה של חזן. הוא לא שיחק במשחק האחרון, אבל נוכל להיות יותר חכמים ביום חמישי. בינתיים הוא בהחלט בספק למשחק מול מכבי חיפה".

המגן משה גלאם והבלם בלגויה מילבסקי מתאוששים מפציעותיהם והיום התאמנו באופן חלקי. החחלוץ אובידיו קוק התאמן למרות הפציעה ובקבוצה אופטימיים לגבי כשירותם בשבת הקרובה של השלושה, ששיחקו כולם במחזור הקודם.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully