וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

60 שנות מאסר לכומר שהתעלל מינית בעשרות ילדים

3.3.2001 / 18:53

פרננדו גרסייה התעלל מינית ב-23 ילדים, וצילם בווידאו את המעשים; בבית המשפט סיפר שבילדותו היה קורבן להתעללות מינית; אמא לשניים מקורבנותיו כינתה אותו "הרשע בהתגלמותו"

הכומר פרננדו גרסייה הגיע לעזור לתושבי עיר קטנה בדרום קרוליינה, אולם במקום זאת התעלל מינית ב-23 ילדים וילדות. הכומר בן ה-42 נידון אתמול ל-60 שנה בכלא אחרי שהודה בהתעללות בילדים וצילום בווידאו של המעשים.

גרסייה הודה בבית המשפט בניצול של 23 ילדים, בגילאים של חמש עד 13. הוא אמר שהוא הדוגמא למה שקורה בלי ייעוץ, וסיפר שבעת ילדותו במקסיקו, הוא נוצל מינית על ידי כומר קתולי. "הילדים שלכם צריכים ייעוץ מיוחד", הוא אמר. "מה שאתם רואים כאן הוא תוצאה של מישהו שלא ניצל את ההזדמנות לייעוץ". הוא נעץ את עיניו ברצפה כשאמא לשני קורבנות, בנים בני 10 ו-12, קראה לו "הרשע בהתגלמותו", ואמרה שחייה של משפחתה לא ישובו להיות אותו הדבר.

המפגשים עם הילדים היו במשרדו של גרסייה בכנסייה ובבית הספר היסודי שבו עבד כעוזר בספרייה. המשטרה דיווחה שמצאה בביתו 26 קלטות וידאו שמתעדות את מעשי ההתעללות. הוא נעצר בחודש מאי, לאחר שילד בן שמונה סיפר לאימו שגרסייה התעלל בו.

השופט עבר על 62 צילומים מקלטות הווידאו, וגזר את העונש. לפחות אחת מתושבי העיר אמרה שהעונש לא מספיק: "אם היו לי ילדים ומישהו היה עושה להם משהו כזה, הייתי רוצה עונש מוות".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully