וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבנו שפרצה מלחמה"

3.3.2001 / 18:53

כך הגיבו רבים כשקיבלו את מעטפות צו ה-8 שהפיצו מתנגדי שרון; בצווים נכתב שלא להצביע שרון; יו"ר ועדת הבחירות אסר על המשך הפצתן; בעבודה: אין לנו קשר; בליכוד: זה פעל לטובתנו

מאת אסף לוי והלית לוי

"אם פגענו במישהו זו לא המטרה, אנו מתנצלים", אמרו אמש ארבעת הצעירים ששלחו למעלה מרבע מיליון צווי שמונה מפוברקים לתיבות דואר ברחבי הארץ. את ההתנצלות ניסחו בתום נזיפה שקיבלו מיו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט מישאל חשין. חשין אף הורה על הפסקת משלוח המעטפות.

רבים מבין מקבלי המעטפות נחלצו מהמכתב הלא צפוי. "קיבלנו התקף לב כשראינו את הצווים", הודו רבים. "רק מוח חולני יכול לעשות דבר כזה", אמרו אחרים. הארבעה ניסו לעורר מהומה ואין ספק כי הצליחו.

הכל החל כאשר החלו אתמול הצעירים להפיץ בתיבות דואר מעטפות שצורתן צווי קריאה לגיוס מילואים. במעטפה נכתב "שרון יביא לך צו שמונה. יש לך כמה ימים להחליט איזו מעטפה אתה רוצה לקבל בדואר. כזו שתזמין אותך להרפתקה צבאית מיותרת בעזה ובלבנון, או מעטפה שמבשרת לך שבעקבות הסכמי השלום ימי המילואים שלך מתקצרים".

ממטה הבחירות של ברק נמסר כי אין להם כל קשר למעשה אך הוסיפו: "כל מי שראה את תגובת שרון לדברי מובארק יודע כי עדיף לו לקבל צווי גיוס לבחירות מצו גיוס למילואים ליום שאחריהן". בליכוד גינו בחריפות את משלוח המעטפות. "הגימיק הזה פעל כבומרנג לטובת שרון", אמרו. יו"ר המטה, לימור לבנת, אמרה כי "העסק מסריח מהראש, לא יכול להיות שאין למטה ברק קשר למעשה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully