וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון: יש לי עניין רב בקידום הקשרים עם מצרים

3.3.2001 / 18:53

יו"ר הליכוד ציין כי הוא מייחס חשיבות רבה למצרים כמדינה הערבית הגדולה ביותר והחשובה ביותר במזרח התיכון; שרון הבהיר דברים שאמר אתמול כי לא ייתקשר למובארק אם ייבחר


יושב ראש הליכוד, אריאל שרון, אמר היום, כי הוא מייחס חשיבות רבה למצרים כמדינה הערבית הגדולה ביותר והחשובה ביותר במזרח התיכון.

זאת לאחר שאמש אמר שרון כי אין לו כוונה להתקשר לנשיא מצרים, חוסני מובראק. שרון הגיב בכך על הדברים שאמר מובראק, ולפיהם "אין לו זמן לדבר עם שרון אלא אם כן ידבר על התהליך המדיני". היום אמר יושב ראש הליכוד כי הוא פעל באופן רציני מאוד בעת חתימת השלום עם מצרים ובעיקר ביישומו של תהליך השלום. הוא הוסיף , כי יש לו עניין רב בקידום ובחיזוק הקשרים עם מצרים על בסיס של כבוד הדדי.

במהלך ראיון ששודר אתמול בערוץ 2 אמר מובארק: "יש בינינו הסכם שלום, אבל האם זה אומר שאני חייב לדבר עם שרון"? לדבריו, "עם ברק אני מקיים הידברות שוטפת, יש בינינו הבנה. עם שרון מעולם לא היתה לי הבנה, מעולם לא דיברתי איתו אם הוא יפנה אלי למען היציבות באזור - ברוך הבא, אם הוא יפנה אלי סתם, לא יהיה לי פנאי".

מובארק הוסיף כי הוא מודאג מחוסר היציבות השלטונית בישראל וקרא לשני המועמדים לחדול מדיבורי המלחמה במהלך מערכת הבחירות. "שבענו ממלחמות, למה אתם מדברים על מלחמות. למה מנהל התעמולה של שרון אומר את זה כל הזמן. זה לא נכון, זה לא יוביל למלחמה, זה יוביל לטרור שזה גרוע ממלחמה. לטרור אין גבולות".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully