וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלם צופה הכפלה במכירות

3.3.2001 / 18:53

יצרנית מכשירי כף היד הגדולה בעולם, פאלם, צופה הכפלה במכירות מכשירי כף היד במשך השנה וחצי הקרובות; אנליסטים: על אף המיתון בעולם ההייטק צפויה עליה במכירות. שוק זה עדין לא מיצה את הפוטנציאל שבו



יו"ר פאלם, אריק בן-חמו, מסר כי פאלם צופה הכפלה במכירות מכשירי כף היד מסוגה ב-18 החודשים הבאים. ההודעה נמסרה לסוכנות הידיעות רויטרס, בראיון שנערך עם בן-חמו בדבוס, שוויץ, והיא משקפת את הדיווחים האחרונים על עליות חדות במכירות מכשירי כף יד. פאלם, החברה הגדולה בשוק, צופה לנתח נכבד מהשוק ההולך ומתפתח: "כרגע נמצאים בשוק בין 10ל-12 מיליון מכשירי פאלם, ואנו מאמינים כי המספר יוכפל ב-18 החודשים הקרובים", אמר היו"ר בראיון.

מערכת ההפעלה של פאלם, הפועלת במכשירים נוספים, דוגמת ה-Visor, שולטת בתחום מערכות ההפעלה למכשירי כף היד עם נתח שוק של 90 אחוזים. לאחרונה, הפך שוק זה לתחרותי יותר, ומכשירים מבוססי מערכת ההפעלה WindowsCE, בראשם הiPaq של קומפאק, תופסים נתח שוק גובר. גם מכשירים מבוססי פאלם, ובעיקר ה-Visor, הולכים ותופסים תאוצה בין משתמשים, בשל היתרונות שהם מציעים על מכשירי הפאלם המקוריים. למרות זאת, פאלם ממשיכה להוביל את השוק בהפרש משמעותי ועל כן צופה את ההגדלה הניכרת במכירות.

הנתונים על המיתון המסתמן בעולם ההייטק לא מדאיגים את יצרניות מכשירי כף היד. החברות השונות ואנאליסטים רבים טוענים כי על אף המיתון, צפויות יצרניות מכשירי כף היד לחזות בעליה במכירות, וזאת משום ששוק זה עדיין לא מיצה את הפוטנציאל הגדול הטמון בו.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully