וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי רעננה המריאה לטורקיה

3.3.2001 / 18:53

למרות החשש מעיכובים בשל השביתה במשק יצאה הקבוצה למשחק מול אולקר בסופרוליג. קורי קאר צורף לנסיעה למרות שלא יוכל לשחק באירופה

קבוצת הכדורסל של מכבי רעננה המריאה הבוקר לטורקיה לקראת משחקה בסופרוליג בטורקיה נגד אולקר למרות החשש של ראשי הקבוצה שלא יתאפשר להם לטוס בשל השביתה במשק.

אתמול הודיעה הנהלת הקבוצה לפיב"א על האפשרות שתיאלץ להתעכב בדרכה למשחק החוץ מול אולקר, בשל השביתות בשדה התעופה בן- גוריון. אלא שהבוקר היא הגיעה לשדה-התעופה והמריאה ללא בעיות או קשיים.

יו"ר הקבוצה, זוהר הלפרין, אמור להצטרף לקבוצה רק מחר בשל עסקיו הפרטיים. היו"ר אישר למאמן, שרון דרוקר, לצרף את הזר החדש של הקבוצה, קורי קאר, לקבוצה למרות שהוא לא יכול לשחק במסגרת הסופרוליג. הסיבה לכך היא שברעננה רוצים שקאר יזכה לעוד שני אימונים בסגל לקראת המשחק בגליל ביום א' וכן למען הגיבוש החברתי.

אוניקס קאזאן הרוסית אמורה לנחות היום בישראל למשחקה מחר בשמינית-גמר גביע ספורטה מול גליל-עליון. רג'יו קלבריה האיטלקית אמורה להגיע כדי לפגוש את עירוני ר"ג בשמינית-גמר גביע קוראץ'.

בעקבות המראתה של רעננה ללא בעיות נראה שגם אליצור חולון, שאמורה להמריא לטורקיה למשחק בשמינית-גמר גביע רונקטי מול בשיקטאש, עשויה לצאת את הארץ. א.ס רמה"ש אמורה לטוס לאיטליה למפגש ברונקטי מול פארמה. רוז'מברוק הסלובקית אמורה להגיע ארצה למשחק מול אליצור רמלה במסגרת שלב הבתים השני של הליגה האירופית לנשים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully