וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרך חדשה(?) בבית"ר: מפרגנים לגוטמן

3.3.2001 / 18:53

דווקא אחרי ההפסד אתמול נשמעו קולות מצידם של אבידן ובטאט בשיבחו של גוטמן. בבית"ר מכחישים שדובר הקבוצה, יוסי אולמרט, הושעה למספר ימים

הריטואל הקבוע של השבועות האחרונים נמשך גם אתמול. בית"ר לא מנצחת, או במקרה של אתמול מפסידה, ואלי גוטמן יורד לחדר ההלבשה תחת מטר של חפצים שנזרקים מהיציע. גם אתמול חיכו האוהדים לגוטמן בסיום המשחק ודרשו את פיטוריו של המאמן.

בתום המשחק, אמר גוטמן: "אנחנו יכולים להיות מאוד מאוכזבים מההפסד. למעט הפנדל ובעיטה אחת של זנדברג למשקוף פ"ת לא עשתה כלום". בנוגע למחשבות על המשך דרכו בקבוצה, אמר: "את הדין וחשבון אתן לבעלים, כמו בכל עונה, בחודש מאי".

למרות אירועי סוף השבוע בבית"ר והציטוטים הקשים שנשמעו מצידם של חברי ההנהלה כלפי גוטמן, נראה כי ביומיים האחרונים עושים בקבוצה מאמצים אדירים להחזיר את השקט והאוירה הטובה. ביומיים האחרונים התכנסו גוטמן ואבידן מספר פעמים לשיחות, ואתמול בתום המשחק אף הסיע אבידן את גוטמן לביתו.

מנכ"ל הקבוצה, שמעון בטאט, שינה אף הוא את טון הדברים כלפי גוטמן, ואמר: "גוטמן הוא מהמובילים בארץ באימון. הוא אדם מסור, הגון וישר. לומר עליו דברים רעים זה לעשות עוול לבן-אדם. כולנו צריכים להיות היום מאחוריו".

בינתיים הודיעו ראשי הקבוצה שהדובר, יוסי אולמרט, יצא לחופשה בת שלושה ימים. מקורבים להנהלה סיפרו כי אומרט "הוצא" לחופשה לאחר ההתבטאויות שהגיעו מכיוונו בסוף השבוע. אתמול בבוקר עוד תיכנן אולמרט להגיע למשחק, אולם החופשה המפתיעה "שנחתה עליו" שינתה את תוכניותיו.

תאמאש שאנדור ספג אתמול את הכרטיס הצהוב ה-12 העונה והוא ייעדר מהמשחק מול ראשון לציון.

בפתח תקוה: סוף סוף חיוכים

אחרי הרבה זמן יכלו בפתח תקוה להראות כמה חיוכים. אלי כהן, שחיכה לניצחון על אחת הקבוצות הגדולות, אמר: "אחרי הניצחון בטדי אולי שברנו סטיגמה ישנה, שפ"ת לא מסוגלת לנצח את הקבוצות הגדולות. הניצחון הזה ייתן לנו הרבה ביטחון ואני מקווה שמעכשיו נתחיל לרוץ קדימה".

למרות הניצחון כעסו על התנהגותו של כובש השער לזכות פ"ת, מוטי קקון, שרץ מיד עם כיבוש השער לעבר אחד השלטים של אוהדי בית"ר. קקון התנצל בסיום על המקרה ואמר שכלל לא התכוון להתגרות בקהל של בית"ר ועשה את המעשה בתור גימיק בלבד.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully