וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאומים: הולמאי לא יועמד לדין

3.3.2001 / 18:53

בהפועל ת"א לא מתכוונים להעניש את ההונגרי על הביקורת שהעביר. דודו דהאן לא גמר את העונה. בלילי קיבל זריקה בקרסול

רופאה של הפועל ת"א, ד"ר משה לוינקופף אמר היום ל-ONE, שבניגוד לפרסומים קודמים הרי שפציעתו של הבלם, דודו דהאן, אינה חמורה כפי שסברו בתחילה והוא לא "סיים את העונה".

דהאן, שקרע את הרצועה הצולבת בברכו, עבר ביום חמישי האחרון בדיקת MRI ורק היום הגיעו תוצאות הבדיקה על פיהן פציעתו חמורה פחות.

לוינקופף: "הפציעה של דהאן היא פחות חמורה בדרגות רבות מכפי שחשבו. ע"פ תוצאות הבדיקה הוא סובל ממינסקוס בלבד וזה אומר שבשבוע הבא דודו יעבור ניתוח אורתוסקופיה וזאת בהחלט בשורה טובה המבשרת שדודו דהאן לא סיים לשחק העונה".

חלוץ הפועל ת"א, פיני בלילי, קיבל טיפול שכלל זריקה בקרסול מרופא הקבוצה. מחר תשוב הקבוצה לאימונים בהם יוחלט על המשך הטיפול בבלילי, שסובל מכאבים חזקים מאוד גם לאחר הטיפול בקרסול . ד"ר לוינקופף מאמין שבלילי יוכל להתאמן מחר למרות הכאבים.

למרות הפרסומים על מגמה כביכול בהפועל ת"א להעמיד לדין משמעתי את גאבור הלמאי, השחקן ההונגרי, בעקבות הביקורת על צורת המשחק בשבת מול מ.ס. אשדוד, אמר משה תאומים ל- ONE שאין לכך בסיס.

הלמאי אמר אתמול בראיון שהוא לא מרגיש בטוח בקבוצה וכי כל השחקנים מחפשים למי למסור את הכדור ובורחים מאחריות. "אין לנו עניין להעמיד את גאבור הלמאי לדין למרות הפרסומים", אמר תאומים.

היום זכו שחקני הפועל ת"א למנוחה מאימונים אבל כמו בכל יום שני נסעו חלק גדול מהשחקנים הבוגרים לבתי הספר לכדורגל של הפועל ת"א המפוזרים בכל רחבי הארץ.

פיני בלילי, שביט אלימלך ומוטי אורנשטיין, אף הוא מבעלי הקבוצה, נסעו לחנוך בית ספר חדש בעיר הבדואית הדרומית רהט. השלושה השתתפו בסיום בארוחה ענקית שהכינו תושבי המקום במיוחד לאירוע.

דניס אונישנקו וניר רחמין נסעו לפרדיס ללמד את התלמידים את השלבים הראשונים במשחק כדורגל. יש לציין שלהפועל ת"א יש 5000 תלמידים ברחבי הארץ .

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully