וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוג בפיגוע הירי הערב - אריה הרשקוביץ

3.3.2001 / 18:53

בן 50 אב לילדים, מאחד היישובים באזור בנימין; היריות נורו מרכב חולף, סמוך ליישוב אדם; נוסע נוסף שהיה ברכב, לא נפגע; צה"ל מבצע סריקות אחר המחבלים; ברק: היורים יענשו

אריה הרשקוביץ, כבן 50, נהרג בפיגוע ירי ממערב לרמאללה, באזור בנימין, בסביבות השעה 17:00. ההרוג הוא תושב אחד היישובים במטה בנימין, אב למשפחה, ששב לביתו לאחר יום עבודה. כוחות שהגיעו למקום ניסו לבצע בו פעולות החייאה, ואף הזעיקו כוחות חילוץ, אולם הוא מת במקום מפצעיו.

הרשקוביץ יצא עם חברו מאזור התעשייה עטרות לכיוון בתיהם בבית אל ובעופרה. רכב פלסטיני, ככל הנראה בצבע אדום, עקף את מכוניתם, וירה לעברם. כשלושה קליעים פגעו ברכב, הנהג נפגע בראשו והרכב נזרק לצד הדרך, חברו לא נפגע. הירי בוצע בכביש המחבר בין צומת א-ראם ליישוב אדם.

כוחות של חטיבת רמאללה מבצעים כעת סריקות באזור בחיפוש אחר היורים, שנמלטו ככל הנראה לשטחי הרשות הפלסטינית.

בגלי צה"ל דווח, כי בתגובה לפיגוע הבטיח ראש הממשלה אהוד ברק, שכוחות הביטחון הישראלים יענישו בחומרה ותוך זמן קצר את המחבלים. "לא יהיו פשרות במלחמה בטרור. מבצעיו ושולחיהם לא יימלטו מעונש, כפי שאנו מוכיחים מדי יום ביומו", אמר ברק.

כתבנו אסף לוי מוסיף, כי בתגובה לפיגוע אמר מועמד הליכוד, אריאל שרון: "זאת תזכורת טרגית וכואבת לצורך שלנו להתאחד ולעמוד יחד, כדי להחזיר את הביטחון לתושבי ישראל ולהביא ביטחון אמיתי לכל אחד".

גם מועצת יש"ע הגיבה על הרצח שאירע היום: "כדי להילחם בטרור יש לרוצץ את ראש הנחש ולא להסתפק במרדף אחר המחבלים מהדרג הזוטר. ערפאת הוא האויב שלנו הוא מחבל שיש להילחם בו. יש להדק את הכתר על רמאללה עד שיוסגרו לידנו כל חברי כוח 17 שחזר להיות ארגון טרור לכל דבר".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully