וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינטואן לא ינותח

3.3.2001 / 18:53

קשר הפועל חיפה יוכל לשחק ככל הנראה מול מכבי ת"א. פאצ'ה לא עובר לבני יהודה, וקאופמן מגיב על הידיעות לגבי גרייב: המרחק בינינו כמו בין חיפה ללונדון

הקשר הרומני של הפועל חיפה, אלין מינטואן, סובל מקרע חלקי במניסקוס החיצוני של הברך הימנית, אבל לא יזדקק לניתוח בשלב זה. היום התקבלו תוצאות בדיקת ה-MRI של השחקן ולדברי רופא הקבוצה, ד"ר בצלאל פסקין, יש מקום לאופטימיות.

פסקין אמר ל-ONE: "אני מגדיר את הפציעה של מינטואן כחבלה קלה. הסיכוי שינותח נראה לי כרגע קלוש, אבל הוא צריך טיפול פיזיותרפי אינטנסיבי. רק לקראת סוף השבוע יהיה אפשר לדעת אם הוא יוכל לשחק בשבת הקרובה מול מכבי ת"א".

בחיפה מאמינים שמינטואן יוכל לשחק במשחק הקרוב, ואבי קאופמן אמר: "הפציעה לא חמורה כמו שחששנו והוא לא יצטרך ניתוח. הוא יוכל לשחק בשבת".

הבלם עמי אזולאי סובל מפגיעה קשה קרסול, ועפ"י ד"ר פסקין הוא
יזדקק לטיפולים פיזיותרפיים ולמשככי כאבים בימים הקרובים.
עם זאת, ההערכה היא שאזולאי יהיה כשיר לשבת.

פאצ'ה לא יעבור לשכונה

היום נערכה שיחה בין סוכנו של ויקטור פאצ'ה, אשר הרשקוביץ, לבין נציגי בני יהודה לגבי אפשרות העברתו של החלוץ לשכונה. בבני יהודה מעוניינים מאוד בפאצ'ה, אבל לא יוכלו לעמוד בעלויותיו הכספיות הגבוהות: 30 אלף דולר דמי השאלה ושכר של כ-70 אלף דולר עד סוף העונה.

הרשקוביץ אמר ל-ONE: "כולם רוצים את פאצ'ה, ובני-יהודה היא לא היחידה שגילתה בו עניין. הבעיה היא שבחיפה לא ששים לשחרר אותו, הוא מלך השערים של הקבוצה".

"המרחק בינינו לגרייב כמו בין חיפה ללונדון"

נמשכים המגעים בין הפועל חיפה למקורביו של נג'ואן גרייב בניסיון להגיע לפשרה בעניין הבוררויות המתנהלות בין הצדדים. נכון לעכשיו, זוהי הבעיה המרכזית שמונעת את חזרתו של גרייב מאסטון וילה לחיפה.

הבעלים רובי שפירא, שחזר אתמול ארצה מניגריה, קיים היום סדרת פגישות עם המאמן גיא לוי ועם המנכ"ל אבי קאופמן לגבי ההיערכות בהמשך הליגה.

קאופמן אמר ל-ONE: "המרחק בין גרייב להפועל חיפה הוא כרגע כמו בין חיפה ללונדון. יש כמה דברים לא סגורים, שעד שלא יתיישבו יחד לא יסתדר העניין. יש את הבוררות שלו נגדנו, ויש את הבוררות שלנו נגדו, ויש גם את הבוררות בינו לבין יואל גולדברג. כל הדברים האלה יחד צריכים להסתדר ולהתגבש לכדי עיסקה".

את המגעים בין גרייב לחיפה מנהלים מטעמו חברו דוד בן-אבו ועורך-דינו דן חי. בין אסטון וילה להפועל חיפה לא צפויה להיות בעיה, וחיפה אמורה לשלם לוילה 100 אלף דולר עד סוף העונה עבור שאילתו של המגן. המאמן גיא לוי סירב להתייחס לאופציית צירופו של גרייב.

עורך-דינו לשעבר של גרייב, יואל גולדברג, הנמצא עם השחקן בהליכים משפטיים, אמר ל-ONE: "הפועל חיפה לא תחזיר את גרייב לשורותיה ואף תדאג לכך שהוא לא יגיע לשום קבוצה אחרת בארץ. זה אדם שירק לבאר ממנה שתה מים צלולים. רובי שפירא אמר לי שכף רגלו של גרייב לא תדרוך בהפועל חיפה".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully