וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסקת אש בטדי

3.3.2001 / 18:53

אחרי כל הבלאגן, הפוליגרף והליכלוכים יתייצבו הערב (20.15) בית"ר ירושלים והפועל פ"ת למשחק שיכול לסבך אחת מהן או את שתיהן בבוץ עמוק יותר. אבל אחרי הכל - זה רק כדורגל

ענני העשן שעלו השבוע מכיוון בית וגן מצד אחד ומכיוון הבונקרים ומרתפי הפוליגרף בקיבוץ עינת יסתיימו הערב בטדי למשך תשעים דקות. בית"ר ירושלים תארח הערב (20.15, שידור ישיר בערוץ הספורט) את הפועל פ"ת במשחק השלמה מהמחזור ה-23 בליגת העל.

הכל קרה השבוע בשתי הקבוצות. בבית"ר אין הרבה נחת כבר תקופה ארוכה מתיפקוד הקבוצה, וזה בלשון המעטה. העימותים האחרונים בין ההנהלה והאוהדים מצד אחד ואלי גוטמן מצד שני הפכו את בית"ר לשיחת היום בספורט הישראלי.

בפ"ת המצב לא בהרבה יותר טוב. הדלפות, פוליגרף ומחנות אימונים סגורים לתקשורת היוו את הברומטר ללחץ שנמצאים בו ראשי הקבוצה והמאמן אלי כהן. הפלייאוף העליון כבר לא כל כך בטוח ובקבוצה מחפשים את הנוסחה להשתחרר ולחזור לשחק כדורגל שיביא יותר מנקודה אחת במשחק.

חידה: מה יקרה בטדי הערב במידה ובית"ר לא תנצח?

בבית"ר עוברים תקופה קשה, רעה ומתישה. הקהל לא תומך, השחקנים לא פוגעים ובסך הכל הקבוצה מדורגת שניה במרחק 6 נקודות ממכבי חיפה.

השחקנים בבית"ר יעשו הכל כדי לנצח ולהחזיר מעט שקט לבירה. חסרונו של יוסי אבוקסיס, האיש הכי מתאים להנהיג את הקבוצה במצבי לחץ עשוי להשפיע לרעה על בית"ר. דוד אמסלם חוזר להרכב הראשון ולעמדת המגן השמאלי אחרי תקופה ארוכה. בראנקו סאביץ' המורחק ומילאן סטויאנובסקי הפצוע יחסרו, ואת מקומם במרכז ההגנה יתפסו ישראל כהן וקובי גנון.

לא יכול להיות שחולייה קדמית עם אברג'יל, סביליה, שאנדור ורוסו לא מצליחה להבקיע. מתישהו הרביעיה הזאת צריכה להתחבר ולהתפוצץ. בבית"ר רוצים להאמין שזה יקרה כבר הערב. הפועל פ"ת היא לא בדיוק קבוצת הגנה משובחת. רוסו אמר אתמול שהוא מת לדרוס. אולי הערב תשתחרר הניצרה של רוסו ובית"ר.

ההרכב המשוער: א.כהן; חלפון, גנון, כהן, אמסלם; טלסניקוב, דרעי, רוסו, שאנדור; סביליה, אברג'יל.

מעודדים מהיכולת בקרית אליעזר

מעבר ל"פרשיית הפוליגרף", הרי שבצד המקצועי מעודדים מהיכולת שהפגינה הקבוצה בשבת האחרונה במשחק ההפסד למכבי חיפה (3:2). פ"ת התבצרה השבוע במחנה אימונים סגור לתקשורת, אבל את הכותרות תפסו שוב שינויים פרסונליים בסגל. כחילה ופרקוביץ' שוחררו, רוני גפני הגיע. אלי אברבנל ומוטי קקון ישחקו לאחר מחלה.

בקבוצה יודעים שהמקום בפלייאוף העליון מתחיל להתרחק. המיקום השביעי בטבלה לא עושה שם טוב לאף אחד, אבל בקבוצה מאמינים שדוקא בטדי, עם כל הלחץ שיופעל על בית"ר, אפשר יהיה להוציא לפחות נקודה.

ההרכב המשוער: רפי כהן; דרעי, ברייקוביץ', יחיאל, סבג, בן עמי; שמיר, דמירוביץ', זנדברג; טל, קקון.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully