וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם נוקיה תקרקע את הניידים?

3.3.2001 / 18:53

הודעת אריקסון על סגירת חטיבת הייצור שלה עשויה לעודד חברות נוספות ללכת בעקבותיה; ההערכות גורסות שנוקיה הבאה בתור



אנליסטים מעריכים כי יצרנית הסלולר הפינית, נוקיה עשויה לחדול מייצור טלפונים ניידים, כפי שהחליטה יצרנית הסלולר השבדית, אריקסון. אתר החדשות סינט (Cnet) מדווח כי החברה עשויה לצמצם את העלויות שלה בעזרת ייצור הסלולרים בשירותי מיקור חוץ.

ביום חמישי, קיבלה חברת פלקסטרוניקס מסניגפור (Flextronics) את ייצור המכשירים של אריקסון בחוזה מיקור חוץ. על פי ההסכם, הייצור יתבצע על ידי פלקסטרוניקס, ואריקסון תמשיך למכור את המכשירים תחת המותג שלה.

הודעת החברה השבדית, גרמה למספר אנליסטים לשער, שחברות נוספות ילכו בעקבות אריקסון, יצרנית הניידים השלישית בגודלה בעולם. "אני מצפה שנוקיה תעבור גם כן לאאוטסורסינג", אמר אנליסט דאטהקווסט, פול דיטנר. "ניתן לייצר סלולרים בעלות נמוכה יותר באמצעות חברה כמו פלקסטרוניקס", הוסיף דיטנר. נוקיה סירבה להגיב על ההשערות.

החברה הגדולה הראשונה שהודיעה על הפסקת ייצור הניידים היתה קוואלקום האמריקאית, שעשתה זאת בחודש דצמבר 2000. זרוע הייצור הועברה לחברת קיוקרה היפנית (Kyocera). בשבוע שעבר, הודיעה חברת מוטרלה על הפסקת הייצור במפעל שלה באילינוי. אולם אריקסון, הרחיקה לכת עוד יותר והעבירה את כל הייצור לפלקסטרוניקס.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully