וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איאקס דורשת מבירוק לחזור לבירור משמעתי

3.3.2001 / 18:53

לטענת המועדון ההולנדי עזב הישראלי את הקבוצה ללא אישור. בשבת ישחק בירוק במדי נס טוברוק בליגת הנוער

כדורגן הנוער הישראלי של איאקס אמסטרדם, שי בירוק, עזב את קבוצתו ההולנדית וחזר ארצה ללא אישור. כך טוען המועדון ההולנדי בפקס ששלח להתאחדות הכדורגל בישראל. לפי הודעת המועדון, נטש בירוק את סגל הקבוצה לפני מחנה האימונים בפרו אליו היה אמור להצטרף.

לפני כשבועיים נבחן בירוק במדי טוטנהאם הוטספר מאנגליה, אלא שבמקום להמשיך למחנה האימונים של איאקס בפרו החליט בירוק לחזור ארצה.

ההתאחדות לכדורגל, שלא ידעה כי בירוק נטש את המועדות ההונדי ללא אישור, שלחה פקס להתאחדות ההולנדית בו היא מבקשת לשחרר את הישראלי למשחקים של נבחרת נערים א' מול דנמרק ה-13 וה-15 בפברואר. אתמול הגיע פקס תגובה מהולנד בו נמסר כי עד שלא יחזור בירוק לבירור באיאקס הוא לא ישוחרר למשחקה של הנבחרת.

יו"ר בית"ר נס טוברוק, אריק איזיקוביץ', אמר אתמול כי בירוק חזר ארצה מאחר והיחס שקיבל מאיאקס במהלך שהותו שם היה מחפיר. איזיקוביץ' טען כי לפחות שש פעמים במהלך החודשים האחרונים נסעו נציגים מטעם הקבוצה הישראלית לביקורים אצל בירוק בהולנד בגלל בעיות שהיו לו שם, והעזיבה של בירוק כבר לא הפתיעה אף אחד בישראל.

השבת אמור בירוק לשחק במדי קבוצת הנוער של נס טוברוק בליגה מול בני יהודה.

איאקס לטוטנהאם: שיביאו 300 אלף דולר ונשחרר אותו

לירו בינהאקר, המנג'ר הספורטיבי של איאקס, אמר אתמול כי למרות כל הפירסומים על מעבר של בירוק לטוטנהאם, אף אחד במועדון האנגלי כלל לא יצר עימו קשר. בינהאקר הוסיף, כי במידה וטוטנהאם תשלם 300 אלף דולר, בירוק ישוחרר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully