וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לא הג'איינטס אז לפחות הניקס

3.3.2001 / 18:53

העיר ניו יורק יכולה להתנחם לפחות בניצחון של הניקס על הלייקרס. פילדלפיה הגיעה לאינדיאנה ורשמה ניצחון חוץ 13 ברציפות

ערב הסופרבול התקיימו רק שני משחקים ב-NBA. שני משחקים שבימים רגילים היו מושכים קצת יותר תשומת לב ועניין מכפי שמשכו אמש. אבל בכל זאת, הלייקרס ביקרו במדיסון סקוור גארדן, פילדלפיה שיחקה באינדיאנה. הכל, רגע אחד לפני לפני אירוע הספורט הגדול בארצות הברית.

הלייקרס בלי שאקיל? ממש לא.

הלייקרס הראו שבלי שאקיל אוניל אין להם הרבה מדי מה למכור. שאקיל אפילו לא התלבש למשחק בגלל פציעה ברגלו והניקס יכלו לשייט לניצחון מוצדק וקליל 81:91 על האלופה.

אלן יוסטון ולטרל ספריוול קלעו 61 נקודות עבור הניקס ועצרו רצף של שלושה הפסדים. הניקס גם שיפרו את המאזן שלהם מול קבוצות מהמערב ל- 11-5.

בלייקרס אין תחליף הולם לשאקיל. קובי ברייאנט סיים כרגיל עם 33 נקודות, אבל אפילו לרגע אחד לא נראו הלייקרס כמי שמסוגל לנצח את המשחק. יתרון 14 נקודות ברבע הראשון לניקס, אחרי מטווח שלשות מטורף של שתי הקבוצות, נשמר עד לסיום. הלייקרס צריכים שינוי דרסטי אם הם רוצים להביא עוד טבעת אליפות השנה. הניקס צריכים לסדר בעיקר את הראש כדי להיות קבוצה אדירה.


קלעו לניו יורק: יוסטון 33, ספריוול 28, לארי ג'ונסון 7 נק' ו-16 ריב'

קלעו ללייקרס: ברייאנט 33 ו-11 ריב', הורי 18 ו-11 ריב'

13 ניצחונות חוץ רצופים לסיקסרס

לסיקסרס לא כל כך משנה מי עומד מולם. בעיקר במשחקי חוץ. הסיקסרס נוחתים, נותנים בראש וממשיכים הלאה. ניצחון חוץ 13 רצוף לסיקסרס, הלילה על אינדיאנה 81:86.

אלן אייברסון היה הפעם די חלש. הוא סיים אמנם עם 27 נקודות, אבל קלע רק ב 6 מ-25 מהשדה ואת רוב הנקודות שלו השיג דוקא מהקו. את העזרה היומית שלו קיבל הפעם מטיירון היל שסיים עם 18 נקודות.

אייברסון התעורר בריצה הגדולה של הסיקסרס, שהגיעה ברבע הרביעי. 16 נקודות שלו ברבע האחרון הוליכו ריצה של 4:11 לסיקסרס והעמידו אותם ביתרון 68:70 שממנו כבר לא הסתכלו אחורה.

הפייסרס לא מסוגלים. הם לא הקבוצה של לפני שנה. הם לא יגיעו אפילו לגמר המזרח. בעצם, לא בטוח שהם יהיו בפלייאוף.


קלעו לאינדיאנה: מילר 18, רוז 14, אוניל 12 ו-13 ריב'

קלעו לפילדלפיה: אייברסון 27 ו-8 אס', היל 18 ו-11 ריב', ראטליף 12

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully