וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוד סקס בסלון

3.3.2001 / 18:53

חוק חדש במדינת וירג'יניה אוסר על התושבים לישון מחוץ לחדרי השינה שלהם; מטרת החוק: למנוע מהאזרחים להפוך את בתיהם לבתי מלון ולהפריע לשכנים

הצעת חוק של שלטונות מחוז פיירפקס, וירג'יניה, האוסרת על אזרחי המדינה לישון מחוץ לחדרי השינה שלהם, אושרה בסנאט של וירג'יניה.

כשדוחקים 15 עד 20 איש בבית קטן של שני חדרי שינה, פוגעים בערך הנכסים באזור, יוצרים בעיות חניה ומפרים את שלוותם של השכנים, כך אמר יוזם החוק, לסלי בירן, חבר דמוקרט בבית הנבחרים. "אנחנו מבקשים מהם לא להשתמש במטבחים שלהם כחדרי שינה", הוסיף בירן, "מה שהם עושים בחדרי השינה שלהם לא מעניין אותי".

ההצעה עברה ברוב של 20 מול 19 ביום שישי האחרון, אך מתנגדי החוק מבקשים לדון בה מחדש היום. החוק נועד לאפשר למדינה להילחם בתושבים שהפכו את בתיהם הפרטיים לבתי מלון.
חבר במועצת המחוז, ג'רלד קונולי, אמר שהתקנה החדשה גרמה לו לחוש אי נוחות. "יש לי בעיות רבות עם ממשלות שאומרות לאנשים שהם לא יכולים לישון במקום כלשהו", אמר קונולי.

מנהיגים נוספים הגדירו את החוק החדש כלא ראוי וכתגובה עוינת כנגד אלו הנאבקים כדי לשלם את שכר הדירה שלהם. במחוז פיירפקס עומד שכר הדירה הממוצע עבור דירת שלושה חדרים על 1,181 דולר לחודש.

"הדבר האחרון שאנחנו מעוניינים שיופיע בספר החוקים שלנו הוא חוק שנדמה שכוון כנגד החברים הפחות מבוססים בקהילה שלנו", אמר מזכיר ההתאחדות של האזרחים ממוצא לטינו-אמריקאי.

המתנגדים להצעה אומרים כי החוק החדש ימנע שימוש של בני הבית בחלק מחדריו, דבר שיהווה חדירה לא ראויה ובלתי רצויה של הממשל לבתים פרטיים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully